Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کاسانو به تمجید از فدریکو کیه زا پرداخت و گفت تمام 26 بازیکن آتزوری حاضر هستند با مانچینی به میدان جنگ بروند. 

فدریکو کیه زا در دو دیدار ابتدایی ایتالیا ذخیره اینسینیه و براردی بود اما مقابل ولز از ابتدا به میدان رفت و بهترین بازیکن زمین شناخته شد. همچنین مقابل ولز روبرتو مانچینی در دقیقه 89 سیریگو را به جای دوناروما به میدان فرستاد تا او بدون حضور در زمین، تورنمنت را ترک نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو کاسانو در گفتگو با کریستین ویری گفت:

یار دوازدهم ایتالیا ویرانگر است. منظورم فدریکو کیه زا است. او واقعا مرا تحت تاثیر قرار می دهد. او بسیار الهام بخش بود. سایر بازیکنان، بازی خوبی داشتند و چیز خاصی وجود نداشت اما کیه زا فوق العاده بود. آوردن سیریگو به درون زمین هم خیلی مهم بود. مانچینی 26 بازیکن دارد که حاضر هستند با او به میدان جنگ بروند. روبرتو یک مرد فوتبالی است. او خیلی خوب می داند حالا که یورو آغاز شده، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد اما با هر نتیجه ای ما باید پروژه روبرتو را دنبال کنیم. اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ داد، نباید بگوییم پروژه او با شکست مواجه شده است. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهران کاظمی؛ حسن روشن اگر الان بازی می کرد، گران ترین فوتبالیست می شد باشگاه پرسپولیس: آقای خطیبی، این مهمل‌ بافی ها برای‌ شما تبعات خواهد داشت! ملیت سرمربی جدید تیم ملی عراق فاش شد/ کی روش به بغداد نزدیک است؟ جریمه سنگین در انتظار ویدال و مدل؛ 6 بازیکن تیم ملی شیلی، چند زن برزیلی را به هتل دعوت کردند برابری با رکورد تاریخ ایتالیا؛ تیم مانچینی به رکورد 30 بازی پیاپی بدون شکست رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی های اولیه از فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، اظهار داشت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

علیرضا نقوی افزود: زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب وفاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیروهای منطقه در کوتاه ترین زمان مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • میدان مغناطیسی زمین ۳.۷ میلیارد ساله است
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی