Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مهدی قایدی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی دو بر صفر این تیم برابر پدیده گفت: خداراشکر توانستیم با یک بازی خوب در شرایط سختی که در این مدت داشته‌ایم، پیروز شویم و دل هواداران را شاد کنیم. ما در این مدت سختی زیادی کشیده‌ایم و این امکانات برای تیم استقلال زشت است. حرف زیاد زده‌ایم اما هیچ کدام انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فقط برای هواداران و استقلال بازی می‌کنیم امیدوارم باز هم هواداران صدای ما را بشنوند و استقلال به روزهای اوج برگردد.

او درباره سفرش به دوبی بعد از بازی‌های تیم ملی در بحرین گفت: من با آقای مجیدی هماهنگ کرده بودم. من استراحت نداشتم و آقای مجیدی به من گفت که بعد از بازی‌های تیم ملی می‌توانی چهار روز استراحت کنی. من نمی‌دانستم مادرم قرار است به استقبال من بیاید و این اتفاق افتاد.

او درباره احتمال رفتنش از استقلال اظهار کرد: من با باشگاه قرارداد دارم و هر اتفاقی بیفتد باشگاه برای من تصمیم می‌گیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی قایدی استقلال استقلال خبر ویژه مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!

به گزارش "ورزش سه"، رفتار و حرکات آرنه اسلوت بعد از برد پرگل در دیداری از چارچوب هفته سی و دوم اردویژه به نوعی جدایی او از فاینورد در پایان فصل را تایید کرد.

در بازی امشب فاینورد آنها در خانه میزبان زوله رده دوازدهمی بودند. جشنواره گل شاگردان اسلوت از همان نیمه اول آغاز شد و آنها موفق شدند با دو گل در نیمه اول و سه گل در نیمه دوم به پیروزی ۵-۰ برسند.

پس از سوت پایان بازی، هواداران در ورزشگاه یک‌صدا شعار «به احترام آرنه برخیزید» را در ورزشگاه طنین‌انداز کردند و همزمان از جای‌شان برخواستند. اسلوت که از این تشویق و جو استادیوم شگفت‌زده شده بود به مقابل جایگاه تماشاگران رفت و با دست تکان دادن و ابراز محبت با آنها خداحافظی کرد.

این اتفاق گمانه‌زنی‌ها درباره حضور اسلوت بر روی نیمکت لیورپول در فصل بعد را تقویت می‌کند. قرمزها پس از اعلام جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل، به سراغ چند گزینه رفتند و پس از ناکامی در جذب آنها، با آرنه اسلوت به توافق رسیده‌اند. سرمربی کنونی فاینورد قرار است پس از پایان فصل به آنفیلد برود و جانشین کلوپ شود.

او پس از دیدار امشب و خداحافظی با تماشاگران، به خبرنگار ESPN گفت:«امشب خیلی خاص بود. هواداران فوق‌العاده بودند و جو باورنکردنی‌ای ساخته بودند. در سه سالی که اینجا بوده‌ام همیشه این قدردانی و لطف آنها را احساس کرده‌ام.»

دیگر خبرها

  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!