Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در حال جمع بندی عملکرد بنیامین نتانیاهو در زمینه‌های مختلف هستند. خبرگزاری میزان – کنار رفتن «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از قدرت پس از ۱۲ سال نخست وزیری مداوم، بررسی میراث او برای رژیم صهیونیستی را ضروری می‌کند.   به گزارش «اسپوتنیک»، نظر‌های مختلفی در مورد نقش نتانیاهو در حوزه‌های اقتصادی، نظامی، بین المللی، قضایی، داخلی و امنیتی رژیم صهیونیستی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ارتباط نتانیاهو و رسانه‌های رژیم صهیونیستی هرگز ساده و راحت نبوده است؛ از نگاه آنان، نتانیاهو در دهه ۱۹۹۰ با تحرکات منجر به ترور «اسحق رابین»، نخست وزیر مرتبط بود؛ نام او با نابودی توافق تاریخی اسلو و پایان راه حل دو کشوری برای مناقشه فلسطین گره خورده است؛ و اخیرا نام او به یک سری رسوایی مالی از جمله دریافت هدایای غیرقانونی و پرداخت رشوه به رسانه‌ها مرتبط شده است.   با وجود همه این مسائل، او روز ۱۰ جولای اقامتگاه رسمی نخست وزیری را ترک می‌کند. بیشتر بخوانید: خودداری نتانیاهو از ترک اقامتگاه نخست وزیری پایان دوران نتانیاهو حوزه امنیتی بحث برانگیزترین میراث نتانیاهو در این حوزه است؛ با وجود طرح ادعا‌هایی مانند رقم خوردن با ثبات‌ترین دوره رژیم صهیونیستی در دوره نخست وزیری نتانیاهو به ویژه پس از آغاز انتفاضه دوم در آغاز دهه ۲۰۰۰، در زمان تصدی او بود که رژیم صهیونیستی سه جنگ علیه نوار غزه را انجام داد و با افزایش حملات علیه اهداف نظامی و غیرنظامی در اراضی اشغالی روبرو شد.   در همین حال، سلاح‌های غیرقانونی، فقر بالا، بیکاری و جرایم خشن در بخش‌هایی از اراضی اشغالی، چالش مهمی برای امنیت رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.   رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نتانیاهو و کابینه اش را مسئول درگیری‌های داخلی و تشدید و تعمیق شکاف‌ها در اراضی اشغالی می‌دانند. حوزه جامعه بین المللی رسانه‌های بین المللی چند دهه است که به ترور‌های متعدد، عملیات سایبری شرارت آمیز و دیگر فعالیت‌های خرابکارانه رژیم صهیونیستی توسط «موساد» پرداخته‎اند.   اگرچه طرفداران نتانیاهو از این اقدام‌ها به عنوان دستاورد‌های کابینه او یاد می‌کنند، اما مخالفانش بر این باورند که این اقدام‌ها سبب ضربه به جایگاه رژیم صهیونیستی شده است.   البته چهره رژیم صهیونیستی به دلیل دیگری نیز مخدوش شده است؛ نتانیاهو در سال‌های نخست وزیری خود، شهرک سازی در کرانه باختری را گسترش داده که ناامیدی فلسطینی‌ها و جامعه بین المللی را به دنبال داشت.   تعارض در دوره نتانیاهو و در پی طرح «معامله قرن» برای الحاق بخش‌های دیگری از کرانه باختری، به اوج رسید.   انتهای پیام/ برچسب ها: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی بین المللی نخست وزیری رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از بازداشت مردی خبر دادند که قصد داشت به کاروان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که شخص مذکور یک مرد ۵۸ ساله است که قصد داشت نتانیاهو را در خیابان دیزنگوف در تل آویو هدف قرار دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده این شخص بازداشت شده است.

۲ روز قبل نیز منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است. به نظر می‌رسد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده دامنه تلاش‌های افراد غیرنظامی برای هدف قرار دادن این عناصر اشغالگر گسترش پیدا کند.

کد خبر 6095316

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه
  • از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • رسانه‌های صهیونیستی: نتانیاهو از ترس نمی‌تواند تصمیم بگیرد
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد