Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:05:06 GMT

دی بوئر: در شرایط خوبی هستیم

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۴۹۵۲

دی بوئر: در شرایط خوبی هستیم

سرمربی هلند از عملکرد شاگردانش بعد از صعود به عنوان تیم نخست راضی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال هلند در آخرین بازی خود در مرحله گروهی یورو 2020 توانست با سه گل مقدونی را شکست دهد تا با 9 امتیاز و به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کند.

دی بوئر از عملکرد شاگردانش راضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی هلند بعد از بازی گفت: خوشبختانه اکنون می‌توانم بگویم که تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد. از همه نظر بهتر از حریف بودیم و با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم تا به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شویم.

او ادامه داد: از نظر دفاعی باید بهتر شویم. اطمینان دارم که خط دفاعی بازی به بازی بهتر خواهد شد. در مراحل بعدی کار سخت تر می‌شود و نیاز به تمرکز بیشتری داریم.

با وجود آنکه صعود هلند به دور بعد قبل از این بازی هم قطعی شده بود با این حال دی بوئر تنها دو تغییر در ترکیب اصلی داشت و این نشان می دهد که او می‌خواهد تیمش را برای دور بعد هماهنگ‌تر کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرانک دی بوئر تیم ملی فوتبال هلند دور بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقات مرحله نخست کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

دیگر خبرها

  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است