Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیام‌های زیادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری به این رسانه رسیده که از وجود اشکال در سامانه «پیام‌من» گلایه داشتند. به گفته آن‌ها سیستم در فرآیند نمره‌دهی و سوالات دچار اختلال جدی است و ترم‌های گذشته نیز این مشکل وجود داشته است و باعث شده دانشجویان هزینه‌های زیادی متحمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا آبرود در این خصوص گفت: سامانه پیام‌من یک سامانه متمرکز است که در سراسر ایران فعال است و مشکلی تا به امروز ثبت نشده است.

رئیس دانشگاه‌های پیام نور چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این سامانه در حال حاضر به 1.5 میلیون دانشجو در سراسر کشور خدمات می‌دهد و هیچ استادی ادله و اثباتی پیرامون اختلال در ارزیابی نمرات را بیان نکرده است.

وی در پایان افزود: اگر گزارشاتی مبنی بر مشکلات سیستم وجود داشته باشد دانشجویان می‌توانند به ما اطلاع دهند تا با اطلاع به هسته مرکزی در تهران بررسی‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/68035

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سامانه پیام من اختلال در سامانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه پیام نور اعلام کرد: با عنایت به درخواست های مکرر دانشجویان و موافقت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، زمان ثبت درخواست تغییر محل آزمون در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه به مدت دو روز تمدید شد.

بر این اساس دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند در تاریخ های یاد شده با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آن‌ها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

کد خبر 6099056

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دوم کشوری در هفدهمین جشنواره شهید مطهری
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری
  • تشدید بارش‌ها و احتمال سیلاب در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران