Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نورالله قدرتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون یکهزار و ۱۴۶ نفر عضو سامانه سجام در استان قزوین هستند و موضوعات و مسایل مختلف را از طریق این سامانه به دستگاه قضا گزارش می کنند.

وی اضافه کرد: از اصحاب رسانه استان قزوین در خواست می کنیم در سامانه سجام عضو شوند و دغدغه ها و نگرانی های خود را در راستای اجرای حقوق عامه از طریق این سامانه به مراجع قضایی گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام قدرتی خاطر نشان ساخت: اعضای این سامانه روزانه گزارش های خود را در موضوعات مختلف از قبیل مفاسد اداری، حقوق عامه، جرایم و آسیب های اجتماعی، منابع طبیعی و کشاورزی به دستگاه قضا گزارش می کنند تا اقدامات قانونی لازم برای پیشگیری از بروز تخلف صورت گیرد.

وی اضافه کرد: دستگاه قضا نیز به تبع، روزانه مکاتبات ونامه نگاری های لازم را با دستگاه های مرتبط در حوزه گزارش های دریافتی انجام می دهد و ورود جدی و قاطع مدیران دستگاه ها را برای پیشگیری از تخلف درخواست می کند.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: تمامی گزارش هایی که در این سامانه ثبت می شود مشخصات و اطلاعات افراد گزارش دهنده محفوظ و محرمانه باقی می ماند تا زنجیره گزارش های مردمی در حوزه مفاسد اداری و اجتماعی در راستای احیای حقوق عامه و ارتباط دادگستری با مردم قطع نشود.

حجت الاسلام قدرتی خاطر نشان ساخت:  سامانه سجام به صورت کشوری تعریف شده است و اگر در استان نسبت به گزارش های دریافتی غفلت صورت گیرد بلافاصله از مرکز نسبت به آنها تذکر داده می شود.

وی ادامه داد: اگر درخصوص تخلف یا آسیبی، اطلاعات به موقع و سریع برسد دستگاه قضا به سرعت برای پیشگیری از بروز تخلف ورود می کند و با خاطیان و متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها دادگستری حقوق شهروندی استان قزوین دادستان قزوین قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری حقوق شهروندی استان قزوین دادگستری حقوق شهروندی استان قزوین دادستان قزوین قوه قضاییه استان قزوین سامانه سجام دستگاه قضا حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳

محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبر‌ها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

به گزارش تسنیم، وی گفت: این افزایش شامل همه طیف‌های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و ... بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

پاکدل گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی درخصوص برخی دیگر از خبر‌ها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می‌شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها خبر‌ها را درست منعکس نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز نقره‌داغ می‌شوند
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • ظهور شیوه عجیب در معاملات مسکن در ایران | علت چیست؟
  • شورای نگهبان، آماده دریافت گزارش تخلف احتمالی نامزد‌ها