Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاتمیان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد پاسخ دندان شکنی به یاوه سرایی ها و اقدامات مذبوحانه دشمنانی بود که به عدم حضور انها دل بسته بودند اما هنرنمایی مردم فهیم ایران اسلامی بازهم بدخواهان انقلاب و نظام را ناکام گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  داوود حاتمیان فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با صبح توس؛ گفت: مردم با بصیرت کشورمان روز برگزاری انتخابات را تبدیل به جلوه گاهی زیبا برای اثبات وفاداری خود به انقلاب و نظام اسلامی و آرمان های آن کرده و برگ زرین دیگری را در تاریخ این مرز و بوم ورق زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیام مشارکت بالای مردم در انتخابات اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم در این رویداد مهم و ملی یک پیام مهم برای جهانیان و خصوصا دشمنان این مرز و بوم داشت و آن هم تبعیت ملت از رهبر خود و پشتیبانی و حراست از دستاوردهای عظیم انقلاب که بدخواهان و معاندان آن را نشانه رفته بودند.

حاتمیان با تاکید بر شکست برنامه های تبلیغاتی ناامید سازی توسط دشمن در کشور، اذعان داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام که از مدت ها قبل با راه اندازی صدها شبکه و کانال به دنبال دخالت در امور داخلی کشور بودند و مردم را به شرکت نکردن در عرصه انتخابات تشویق می کردند اما عملا شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و ملت با بصیرت ایران اسلامی خلاف برنامه و نقشه آنان حرکت کردند.

فرمانده انتظامی رشتخوار در ادامه بیان داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد پاسخ دندان شکنی به یاوه سرایی ها و اقدامات مذبوحانه دشمنانی بود که به عدم حضور انها دل بسته بودند اما هنرنمایی مردم فهیم ایران اسلامی بازهم بدخواهان انقلاب و نظام را ناکام گذاشت.

وی در ادامه تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات در واقع پاسخ به فرمایش رهبر معظم انقلاب بود که فرمودند هرکس به ایران و امنیت آن علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کنند.

حاتمیان با تاکید بر اینکه امروز همه باید دست در دست هم برای ایرانی سرافراز تلاش کنیم، اذعان داشت: امید می رود فرد منتخب در انتخابات ریاست جمهوری و برگزیدگان شورای اسلامی شهر و روستا با صیانت از آراء مردمی کسب شده همه توان و انرزی خود را برای ساختن کشور و جامعه ای آبادتر به کار گیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مردم در انتخابات انقلاب و نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان،احمد آریائی نژاد فرزند شمس اله با کد نامزدی ۱۱ و حسین احمدی فرزند احمد با کد نامزدی ۲۲ به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر راه یافته اند.

تبلیغات انتخاباتی از روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز اخذ رای ادامه خواهد داشت.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر روز جمعه ۲۱  اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

این انتخابات همچون دور نخست به شکل تمام الکترونیک برگزار می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند