Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@03:50:04 GMT

کمپانی اسپیلبرگ با نتفلیکس شریک می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۶۵۸۰

کمپانی اسپیلبرگ با نتفلیکس شریک می‌شود

کمپانی امبلین استیون اسپیلبرگ با مشارکت با نتفلیکس در سال چند فیلم بلند تولید می‌کند.

قدس آنلاین: کمپانی امبلین استیون اسپیلبرگ با امضای قراردادی با نتفلیکس سالانه چند فیلم بلند برای اکران آنلاین تولید می‌کند.

این قرارداد به نتفلیکس اجازه می‌دهد تا با یکی از مشهورترین کارگردان‌های دنیا در صنعت تولید فیلم همکاری کند و این در حالی صورت می‌گیرد که دیگر رقبا چون دیزنی پلاس، اچ‌بی‌او مکس و دیگران با ایجاد سرویس اکران آنلاین وارد گود رقابت با این کمپانی بزرگ استریمینگ شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این حرکت به عنوان تغییری عمده در هالیوود یاد شده و علت عمده آن هم این است که تا پیش از این اسپیلبرگ میانه خیلی خوبی با نتفلیکس و امکان تماشای آنلاین فیلم نداشت. وی سال ۲۰۱۹ از اسکار خواسته بود فیلم‌هایی را که تنها به صورت آنلاین دیده می‌شوند از واجد شرایط بودن شرکت در رقابت‌های اسکار منع کند. البته وی بعداً در مقاله‌ای برای نیویورک تایمز سعی کرد روشن کند که بحث وی بازداشتن نتفلیکس نیست و تاکید وی بر تجربه تماشای فیلم در سینماهاست، هر چند معتقد است مردم می‌توانند خود تصمیم بگیرند که فیلم را در صفحه بزرگ تماشا کنند یا کوچک.

با عقد این قرارداد به نظر می‌رسد امبلین ظرف چند سال حداقل سالی ۲ فیلم برای نتفلیکس تولید کند و حتی اسپیلبرگ کارگردانی برخی پروژه‌های نتفلیکس را برعهده بگیرد. به نظر می‌رسد نتفلیکس تامین کننده بودجه لازم برای این تولیدات خواهد بود.

پیش از این هم امبلین و نتفلیکس همکاری‌هایی با هم داشته اند که «دادگاه شیکاگو ۷» از جمله آنهاست. این فیلم را امبلین تهیه کرد و بعد در دوران شیوع کرونا به نتفلیکس فروخت. این فیلم ۶ نامزدی اسکار کسب کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نتفلیکس استیون اسپیلبرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب آهن و نساجی مازندران امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز ذوب آهن و نساجی مازندران

لیگ برتر ایران (ذوب آهن - نساجی مازندران) ساعت ۱۸:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749620

دیگر خبرها

  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید