Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سخنگوی سازمان سنجش آموزش گفت: امروز (سه‌شنبه اول تیر) آخرین مهلت خود اظهاری بیماران کرونایی کنکور سراسری ۱۴۰۰ است.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: مهلت خود اظهاری ابتلا به کرونا برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ از روز شنبه ۲۹ خرداد آغاز شد و داوطلبان تا پایان امروز سه‌شنبه، اول تیر جهت تعیین محل امتحان و تکمیل فرم خوداظهاری فرصت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ می‌توانند با ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه فرم خوداظهاری کرونا نسبت به تکمیل این فرم اقدام کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش بیان کرد: این سامانه ویژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند)؛ این دسته از داوطلبان می‌توانند فرم خود اظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه آزمایش مبنی بر مثبت بودن ابتلا به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت محل آزمون این گروه از داوطلبان را در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهر‌های محل برگزاری آزمون تعیین خواهد کرد و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذی‌نفعان می‌رساند.

به گفته این مقام مسئول، پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

زرین آمیزی تاکید کرد: داوطلبان می‌توانند با روش‌های «شماره پرونده و شماره سریال»، «شماره پرونده و کد پیگیری» و شماره پرونده و کد ملی» وارد سامانه شوند.

او ادامه داد: فرصت مراجعه تمام متقاضیان کنکور سراسری به سامانه خود اظهاری بیماری کرونا از روز گذشته دو‌شنبه، ۳۱ خرداد آغاز شده و متقاضیان می توانند به قسمت سامانه خود ارزیابی بیماری کرونا مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

گفتنی است، کنکور گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه ۹ تیر، کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و همچنین گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیر، کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح روز جمعه ۱۱ تیر و کنکور گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه ۱۲ تیر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کنکور گروه آزمایشی سخنگوی سازمان سنجش بیماری کرونا خود اظهاری صبح روز فرم خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل زده

جواد قناعت اظهار داشت: با پیگیری تلفنی صورت گرفته از طریق رئیس سازمان سنجش کشور قرار شد برای داوطلبان بازمانده از سیل در زیرکوه تصمیم جدید اتخاذ شده و مساعدت لازم صورت گیرد.

به گزارش تسنیم، وی درباره پیگیری انجام شده برای بازماندگان از کنکور در شهرستان مرزی زیرکوه به دلیل وقوع سیل افزود: امروز برگزاری کنکور سراسری را در سطح کشور داشتیم و چندین مسیر اصلی و فرعی شهرستان زیرکوه به دلیل شدت بارندگی و سیلاب مسدود شد و برخی از داوطلبان کنکور به محل حوزه‌های آزمون نرسیدند.

وی افزود: این موضوع نگرانی‌هایی برای خود داوطلبان و والدین آنان ایجاد کرده، لذا طی تماس تلفنی با دکتر پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور، اوضاع امروز شهرستان زیرکوه تشریح شد تا برای داوطلبان چاره‌اندیشی صورت گیرد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در این تماس تلفنی، قرار شد برای دانش آموزانی که به دلیل وقوع سیل و مسدودی راه‌ها به حوزه‌های آزمون نرسیدند مساعدت لازم و تصمیم گیری جدیدی صورت بگیرد تا این بزرگواران از نگرانی دربیایند.

قناعت بیان کرد: با این وجود اگر دانش آموزی نتوانسته به کنکنور برسد نگران نباشد، جبران خواهد شد و تصمیم خوب و جدیدی را سازمان سنجش کشور برای آن‌ها خواهد گرفت.

وی با اشاره به بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی، گفت: تمام دستگاه‌های متولی و تیم‌های امدادی در سطح استان در حالت آماده باش هستند تا کمترین آسیب ناشی از سیل به مردم برسد.

دیگر خبرها

  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می‌شود
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل زده
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا