Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@07:29:34 GMT

ترکیب تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۷۱۶۲

برنامه بازی های امروز در لیگ ملت های والیبال اعلام شد

تیم ملی والیبال ایران برای انجام چهاردهمین بازی خود در لیگ ملت‌ها از ساعت 17:30 سه‌ شنبه به مصاف لهستان می‌رود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با اعلام ولادیمیر آلکنو ایران با ترکیب 14 نفره میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، امیر غفور، مرتضی شریفی، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت و جواد کریمی مقابل لهستان به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه بازی‌ های سه‌ شنبه

ساعت 12:30) کانادا – استرالیا
ساعت 14:30) صربستان – هلند
ساعت 15:30) بلغارستان – آمریکا
ساعت 17:30) ایران – لهستان
ساعت 18:30) ژاپن – اسلوونی
ساعت 20:30) فرانسه – آرژانتین
ساعت 22) برزیل – آلمان
ساعت 23:30) ایتالیا – روسیه

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با صادق ورمزیار: محمد صادقی سه گل به بایرن مونیخ زد؛ دروازه با حضور عابدزاده کوچک می شد فرهاد مجیدی خطاب به معاون وزیر ورزش: هر کاری کنید، تیم من می برد مهاجم استقلال جواب مهاجم پرسپولیس را داد احتمال انتقال اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن طی 72 ساعت آینده چهره 11 تیم از 16 تیم پایانی یورو 2020 مشخص شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)