Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رویترز گزارش داد که جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در واکنش به اظهارات سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب کشورمان مبنی بر این که برنامه ای برای دیدار با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ندارد، گفت: ما در حال حاضر هیچ روابط دیپلماتیکی با ایران و یا هیچ برنامه ای برای دیدار در سطح رهبران نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدگاه ما در این باره این است که رهبر ایران تصمیم گیرنده است. 

رویترز ادامه داد، ساکی گفت مذاکره کنندگان در وین دور ششم مذاکرات احیای توافق هسته ای را به پایان رسانده اند. 
همچنین یاهو نیوز در این باره به نقل از سخنگوی کاخ سفید نوشت: تصمیم گیرنده ای در این زمینه وجود دارد و این موضوع تغییری نکرده ‌است و او رهبر ایران است. بنابراین، ما تلاش خواهیم کرد این مذاکرت دیپلماتیک را پیش ببریم، چون به نفع آمریکا و به نفع امنیت ملی مان است. 
اظهارات ساکی در پی این مطرح می شود که ابراهیم رئیسی در نشست خبری روز گذشته اش در پاسخ به سوال  رسانه راپلی روسیه که پرسید آیا در شرایط رفع تحریم ها حاضر به دیدار با رئیس جمهور آمریکا هستید گفت: خیر.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی