Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبران گفت: ملت ایران در انتخابات سنگ تمان گذاشتند و با حضور پرشور و انتخاب اصلح، هجمه‌های دشمن را بی‌اثر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایون رهبران در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به همه هجمه های دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات خرداد ماه اما ملت ایران با حضور پرشور بار دیگر حماسه خلق کردند و علیرغم همه کاستی ها و مشکلات به خصوص در مسائل اقتصادی ولی ملت ایران در این انتخابات سنگ تمام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن در تلاش بود تا نقشه ها خود را پیاده و دلسردی و ناامیدی را به مردم القا نماید اما حضور یکپارچه مردم در انتخابات، همه توطئه ها و نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات مردم بر اساس معیارها و با بررسی رزومه نامزدها در انتخابات شرکت کرده و فرد اصلح را انتخاب کردند، در واقع رای ها براساس شناخت بود و این مهم، اقدامی اساسی در تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

رهبران با اشاره به احیای اسلام ناب محمدی گفت: سیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی را رهبری در گام دوم انقلاب مشخص نمودند، تمدن نوین اسلامی یعنی احیای معیارها و شاخص های اسلامی که یکی از مقدمات تحقق این تمدن، تشکیل دولت اسلامی است.

وی با بیان اینکه مهمترین پیام حضور مردم در انتخابات عدالت خواهی است، بیان کرد: مردم در این انتخابات نشان دادند به دنبال عدالت خواهی و آموزه های اسلامی هستند و در تشکیل دولت اسلامی احساس تکلیف کرده و تلاش کردند تا دولت جدید اسلامی شکل گیرد و برای عدالت اقدام نماید.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر کار جهادی برای حل مشکلات خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند در این دولت بسیاری از مشکلات با تشکیل یک کابینه قوی و با روحیه و تلاش جهادی برطرف شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)

دریافت 30 MB کد خبر 6096658

دیگر خبرها

  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم است
  • مردم در مرحله دوم انتخابات به افراد اصلح و ارجح رای بدهند
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه کاره انتخابات را تمام کنیم
  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح