Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر از درگیری تکاوران یگان 116 شهرستان "کهنوج" با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر خبر داد و گفت: در این عملیات 148کیلو و 820 گرم مواد افیونی کشف، 2 قاچاقچی دستگیر و 2 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سرهنگ "مهدی توسنگ"  اظهار داشت: تکاوران یگان 116 شهرستان "کهنوج" با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مسلح برای انتقال مقادیری مواد افیونی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 5 اکیپ از تکاروان با همکاری پلیس شهرستان "رابر" و پاسگاه "ساردوئیه" مسیر تردد قاچاقچیان را تحکهنوج کنترل خود قرار دادند و با مشاهده 2 دستگاه خودروی پژو 405  و "دوو" مربوط به قاچاقچیان به آنان دستور ایست دادند که سرنشینان خودروی پژو 405 بدون درنگ به سمت ماموران تیراندازی که با آتش پرحجم تکاوران، قاچاقچیان خودرو را رها و با استفاده از پوشش گیاهی منطقه از محل متواری شدند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشاره به اینکه تکاوران همزمان 2 نفر دیگر از قاچاقچیان که با خودروی "دوو" قصد فرار داشتند را دستگیر کردند، بیان داشت: در بازرسی از خودروی پژو 405 قاچاقچیان، 102کیلو و 350گرم حشیش، 40کیلو و 740گرم شیشه و 5 کیلو و 730گرم هروئین کشف شد.

سرهنگ توسنگ در پایان با بیان اینکه در مجموع طی این عملیات 148کیلو و 820 گرم مواد افیونی کشف، 2 قاچاقچی دستگیر و 2 دستگاه خودرو از آنان توقیف شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «فرج نظری» در تشریح جزئیات این خبر افزود: طرح آرامش در شهر همزمان با سراسر کشور از ۱۸ اردیبهشت و به مدت ۲ روز در جزیره اجرا می‌شود.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی ادامه داد: در این طرح که با محوریت فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، با حمایت سازمان منطقه آزاد و با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش و شبکه بهداشت اجرا می‌شود، معتادان متجاهر و ولگرد پس از جمع آوری و انجام غربالگری، برای درمان به مراکز ماده ۱۵ (کمپ ترک اعتیاد) بندرعباس اعزام می‌شوند.

وی همچنین از جمع آوری ۵۸ معتاد متجاهر در کیش طی ۶ طرح اجرا شده پیشین خبر داد.

دیگر خبرها

  • ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان