Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ناصری صبح سه‌شنبه در مراسم آغاز طرح سنجش نوآموزان در مدرسه نوید اردبیل اظهار کرد: از امروز اول تیرماه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان ورود به پایه اول ابتدایی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح ۲۴ هزار نفر از دانش‌آموزان ورودی به پایه اول مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند که البته تعدادی از آنها در قالب پیش دبستانی‌ها در سال گذشته مورد سنجش قرار گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۲۰ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تا آخر شهریورماه فرصت حضور در پایگاه‌ها را به همراه اولیا دارند تا مراحل مختلف سنجش و ارزیابی انجام شود.

ناصری به تدارک ۱۳ پایگاه ثابت و سیار برای اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: پنج پایگاه ثابت و مابقی پایگاه‌ها به شکل سیار در مناطق مختلف استان فعالیت خواهند کرد تا در طول سه ماه برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به پایه ابتدایی به انجام برسد.

وی به شرایط کرونایی اشاره کرد و ادامه داد: در بدو ورود پایگاه‌ها نوآموزان و اولیای آنها با تب‌سنج و سایر امکانات مورد پایش قرار می‌گیرند تا از لحاظ سلامت و شرایط کرونایی مشکلی نداشته باشند تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراحل سنجش به انجام برسد.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امسال سعی شده تا با افزایش پایگاه‌ها و نوبت‌دهی الکترونیکی به نوآموزان در زمان مشخص مراجعه کرده تا در صف و یا شرایط خاص منتظر اجرای این طرح نباشند.

وی اضافه کرد: در طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی سعی کردیم تا از تجهیزات و امکانات جدید استفاده کنیم که امیدواریم کار به نحوه مطلوب به پیش برود و نتایج آن مناسب تحصیل دانش‌آموزان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا دانش‌آموزی بدون شرکت در این طرح وارد پایه اول ابتدایی شود و قطعاً همه دانش‌آموزان در قالب این طرح مورد سنجش و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 5241678

منبع: مهر

کلیدواژه: مدرسه طرح سنجش سلامت طرح غربالگری اردبیل دانش آموزان انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا سیدابراهیم رئیسی بوشهر ایلام پایگاه ها پایه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از صنعا، با آغاز تعطیلات تابستانی در یمن، فعالیت اردوگاه‌های تابستانی در این کشور نیز برای جذب دانش آموزان در دوره‌های تابستانی آغاز می‌شود. این اردوگاه‌ها گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرار می‌دهند تا مهارت‌های مختلفی را به آنها بیاموزند و بسیاری از مطالب را که معمولا در مدرسه فرا نمی‌گیرند، به آنها آموزش دهند. این اردوگاه‌ها فرصتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و داوطلبانه است
مواد آموزشی مراکز و دوره‌های تابستانی به شکلی ارائه می‌شود که برای دانش آموزان قابل درک باشد و احساس خستگی نکنند. در این دوره ها، پس از نماز صبح با دعا و استغفار و قرائت قرآن آغاز می‌شود و فعالیت‌های ورزشی نیز بخشی از این برنامه هاست. در این دوره‌ها همچنین اعتماد به نفس دانش آموزان برای استفاده از توانایی‌هایی که دارند آموزش داده می‌شود...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
دانش آموز
مربی اردو
پدر یک دانش آموز

دیگر خبرها

  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی