Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر ایمانیان مدیر جهادکشاورزی مهاباد با اشاره به اینکه آلبالو دیرتر از سایر محصولات باغی به مرحله گل دهی می‌رسد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: امسال هزار تن محصول آلبالو از باغ‌های این شهرستان برداشت می‌شود که نسبت به پارسال ۲۵ درصد بیشتر است.

ایمانیان افزود: امسال به علت شرایط آب و هوایی، آبیاری مناسب و به موقع، تولید این محصول ۲۵۰ تن نسبت به پارسال افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ارقام محلی و مجاری عمده‌ترین ارقام برداشت این محصول از باغ‌های مهاباد است، اضافه کرد: پارسال بیش از ۷۵۰ تن آلبالو از باغ‌های این شهرستان برداشت شده بود.

مدیر جهادکشاورزی مهاباد اذعان کرد: ۱۰۰ هکتار باغ بارور آلبالو در سطح شهرستان وجود دارد که امسال متوسط عملکرد برداشت در هر هکتار بیش از ۱۰ تن است.

او با اشاره به اینکه هم اکنون برداشت آلبالو در سطح باغ‌های این شهرستان آغاز شده است، اضافه کرد: برداشت این محصول تا نیمه دوم تیرماه ادامه دارد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی برداشت محصول محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت توت فرنگی رامیان+تصاویر

به گزارش صدای ایران از ایرنا،چیدن محصول توت فرنگی به صورت دستی همه ساله از اواخر فروردین در استان گلستان آغاز و در خرداد ماه به پایان می‌رسد. این استان با محوریت شهرستان رامیان بعد از کردستان و مازندران با تولید ۹ هزار تن توت فرنگی سومین تولیدکننده این محصول کشاورزی در کشور است.

دیگر خبرها

  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • برداشت توت فرنگی رامیان+تصاویر
  • از برداشت موز تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • امکان کاهش ۲۰ درصدی ضایعات برداشت گندم با روش‌های علمی
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی