Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها گفت: تاکنون ۴۳ میلیارد تومان از سوی مرکز محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها به استان چهارمحال و بختیاری کمک شده و امروز ۳۰۰ جهیزیه، ۳ هزار بسته کمک معیشتی و سرپرستی ۱۰۰ کودک یتیم با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان به این کمک‌ها اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ فاطمه چوپانی رئیس مرکز محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها صبح امروز در رزمایش مواسات و همدلی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه این بنیاد ۱۷ استان کشور را تحت پوشش دارد، اظهار کرد: در سال گذشته ۸ میلیارد تومان از سوی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها به این استان کمک شده است.

وی افزود: آبشار عاطفه‌ها یک نهاد کاملا مردمی است که هیچ کمکی از دولت دریافت نکرده است.

رئیس مرکز محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها ادامه داد: این بنیاد ۸۳۰ نمایندگی در سطح کشور دارد و دفتر مرکزی آن در مشهد مستقر است.

چوپانی عنوان کرد: تاکنون ۴۳ میلیارد تومان از سوی مرکز محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها به استان چهارمحال و بختیاری کمک شده و امروز ۳۰۰ جهیزیه، ۳ هزار بسته کمک معیشتی و سرپرستی ۱۰۰ کودک یتیم با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان به این کمک‌ها اضافه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال گذشته ۱۴ سرویس بهداشتی از سوی مرکز محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها در مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری احداث شده است.

رئیس مرکز محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها اضافه کرد: حوزه فعالیت این بنیاد در قالب تهیه و تامین جهیزیه، بسته‌های کمک معیشتی، تحصیل، درمان، مهارت آموزی، توانمندسازی خانواده‌ها و... است.

چوپانی یادآور شد: این اولین بار نیست که کمک‌های بنیاد به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص می‌یابد و به طور متوسط در سال ۱۵۰ کمک هزینه برای این استان اختصاص داده می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال نزدیک به ۱۰ هزار کمک هزینه به خانواده‌های بی‌بضاعت در کشور اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری ۳ میلیارد تومان کمک معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری