Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 تهران از احداث و مرمت سرویس های بهداشتی عمومی در معابر بوستان ها خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران مهدی پورشاسب با بیان این خبر افزود: به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان، حفظ و افزایش بهداشت عمومی، احداث سرویس های بهداشتی عمومی و آبخوری در بوستانها و معابر منطقه4 در قالب پروژه های کوچک مقیاس توسعه محلی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه افزود: از این رو عملیات احداث بیش از 32 چشمه سرویس بهداشتی در بوستان های پلیس و ارغوان، بهزادی، مائده و چگینی از ابتدای سال جاری آغاز شد و 32 چشمه به بهره برداری رسید.
معاون فنی و عمرانی این منطقه در ادامه به بهسازی سرویس بهداشتی در محدوده منطقه اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه بیشتر به بهداشت عمومی شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان نسبت به بازسازی و رفع مشکلات 4 چشمه سرویس بهداشتی در بوستان ها و سطح معابر منطقه 4 اقدام شد.
پورشاسب افزود: همچنین پیش از این در سال گذشته حدود 60 چشمه سرویس های بهداشتی در بوستان های شقایق، سمرقندی، پلیس، پایانه رسالت، بوستان رسالت و پارک جنگلی لویزان احداث شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرویس بهداشتی چشمه سرویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)

بلدیه تهران از مردم خواست بهداشت را در مسیر آب‌های شرب رعایت کنند.

به گزارش اطلاعات آنلاین، در سال ۱۳۱۳ بلدیه تهران با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بهداشت آب‌های جاری و قنات و چشمه‌ها در تهران که یکی از مهم‌ترین منابع تامین آب شرب شهروندان بود، هشدار داد.

اطلاعیه را به نقل از روزنامه اطلاعات ۳ اردی‌بهشت بخوانید و عکس‌هایی از یک نهر جاری و یک چشمه در تهران تماشا کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران