Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر سردار رحیمی، رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در «همایش پلیس و اصناف» گفت: نیروی انتظامی یکی از بخش‌هایی است که ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی را در این سال ها با اصناف داشته است.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد:امروز و در روز ملی اصناف در همایش «پلیس و اصناف» که با حضور ۱۳۸رئیس اتحادیه و روسای تهران، شمیرانات و ری، بر آن شدیم تا از این افراد که در تمام این سال ها حمایت خوبی از جمهوری اسلامی داشته اند تقدیر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با اصناف و حمایت همه جانبه در جهت ایجاد امنیت و آرامش اصناف یکی از وطایف اصلی نیروی انتطامی است.

رحیمی بیان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در جهت پشتیبانی اصناف با اجرای طرح های مختلف تلاش کرده است تا لطمه‌ای به این قشر بزرگ و همراه نظام وارد نشود.

وی افزود: نیروی انتظامی در تمام بخش‌ها از تمام افراد و قشرها چه افرادی که در حوزه‌های صنعت، تجارت و …. فعالیت می کنند و آحاد مردم با تمام توان در جهت حفظ آرامش و تضمین امنیت ایستاده است.

سردار رحیمی در خصوص ایجاد امنیت در روز انتخابات نیز تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی ایجاد امنیت انتخابات اخیر بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بالغ بر ۴۶۰۰تا ۴۷۰۰شعبه اخذ رای در تهران، ری و شمیرانات داشته ایم، بیان کرد: در هر شعبه چهار صندوق رای داشتیم که با بهره گیری از ۱۷ هزار نیرو امنیت انتخابات را برقرار کردیم.

کد خبر 5241388

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار رحیمی اصناف رئیس پلیس پایتخت انتخابات 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران پیش بینی وضعیت هوا کیفیت هوای تهران سیدابراهیم رئیسی وزارت آموزش و پرورش متروی تهران میراث فرهنگی سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور سازمان امداد و نجات هلال احمر هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هفته قوه قضاییه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا