Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@11:35:35 GMT

۲۸ کانون فرهنگی تبلیغی در استان اردبیل فعال است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۸۷۰۶

۲۸ کانون فرهنگی تبلیغی در استان اردبیل فعال است

حجت الاسلام غلامی گفت: ۲۸ کانون فرهنگی تبلیغی در استان اردبیل فعال است که فعالیت آنها در موضوعات تخصصی دین انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «محمدباقر غلامی» امروز (1 تیرماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان رسانه ای استان به مناسبت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: 4200 کانون فرهنگی تبلیغی در کشور فعال هستند که از این تعداد 28 کانون در استان اردبیل فعالیت می کند و عمده فعالیت آنها در موضوعات تخصصی دین انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کانون های فرهنگی تبلیغی استان اردبیل تصریح کرد: افزایش تعداد کانون ها در استان و فعالیت تخصصی از جمله اولویت برنامه های کانون فرهنگی تبلیغی استان در سال جاری است.

 

وی اظهار داشت: حضور شبکه ای مبلغان در این کانون و تاکید بر حضور در فضای مجازی و تدریس مجازی برای مبلغان از دیگر رویکردهای این کانون است.

 

حجت الاسلام غلامی عنوان کرد: فعالیت های این کانون ها در استان به تازگی شروع شده و امیدواریم بتوانیم با رویکرد دینی در سریع ترین زمان بتوانیم این برنامه ها را گسترش دهیم.

 

رئیس کانون های فرهنگی تبلیغی استان افزود: امید است با افزایش و رونق این کانون های در سطح جامعه بتوانیم گام های موثری در بنیان های دینی داشته باشیم و در راستای تقویت حیات معنوی گام برداریم.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیوه تبلیغ دین کانون های فرهنگی تبلیغی شبکه تبلیغ دینی تبلیغ دینی اردبیل کانون فرهنگی تبلیغی استان اردبیل کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رسول خواسته صبح سه شنبه در آیین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل اظهار کرد: علامه شهید مطهری عمر پر برکت خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات‌بخش صرف کرد.

وی یکی از عوامل بسیار مهم در سعادت انسان را معاشرت با عالمان و اساتید دانست و خاطرنشان کرد: روحیه انسان با ایمان و عالمان دینی در دیگران تاثیرگذار است و به‌طور قطع مصاحبت و همنشینی با عالمان سبب هدایت و سعادتمندی انسان می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با تبیین جایگاه علم و علم‌آموزی در اسلام بیان کرد: انسان باید با کسی همنشین شود که ملاقاتش او را به یاد خدا بیاندازد و رفتار و کردارش او را به آخرت تشویق کند.

حجت‌الاسلام خواسته تکریم بزرگان به‌ خصوص اساتید را از اسباب مهم توفیق خداوند دانست و افزود: سیره عملی بزرگان بر احترام و تکریم علما و دانشمندان بوده و نگه ‌داشتن حرمت و ارزش استاد رکن اصلی طلب علم و دانش است.

کد خبر 6098907

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است