Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرواسی و اسکاتلند هر دو برای کسب پیروزی به میدان می آیند چون هر دو تیم در صورت مساوی یا شکست، از یورو 2020 حذف می شوند. 

کرواسی و اسکاتلند، آخرین دیدار خود در مرحله گروهی یورو 2020 را مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد. 

اطلاعات بازی کرواسی و اسکاتلند  تاریخ برگزاری: سه شنبه، 1 تیر 1400 (22 ژوئن 2021) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم همپدن پارک، گلاسکو اسکاتلند تورنمنت: هفته سوم مرحله گروهی یورو 2020 داور: فرناندو راپالینی (آرژانتین) بررسی وضعیت تیم های کرواسی و اسکاتلند 

 کرواسی: کار برای نایب قهرمان جهان پیچیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرواسی از 2 بازی نخست خود تنها 1 امتیاز کسب کرده و هر نتیجه ای به جز پیروزی در این بازی، منجر به حذف زودهنگام آنها از تورنمنت یورو 2020 می شود. تیم زلاتکو دالیچ مقابل حریفی قرار می گیرد که شرایط آنها نیز به همین شکل است. کرواسی در صورت پیروزی مقابل تیمی که ضعیف ترین خط حمله یورو 2020 را در اختیار دارد، حتی شانس صعود به عنوان تیم دوم را هم پیش روی خود می بیند. 

اسکاتلند: اسکاتلندی ها یک لشکرکشی 20 هزار نفری به لندن داشتند و در متوقف کردن انگلیس هم موفق ظاهر شدند اما همچنان خطر حذف را بیخ گوششان احساس می کنند. آنها نیز به مانند کرواسی از 2 بازی نخست تنها 1 امتیاز کسب کرده اند و هر نتیجه ای به جز پیروزی، باعث حذف زودهنگام شان از یورو 2020 می شود. اسکاتلند در 6 بازی قبلی خود مقابل کرواسی بدون شکست بوده و در بازی امشب به دنبال ادامه این روند همراه با کسب پیروزی است. 

ترکیب احتمالی کرواسی و اسکاتلند 

 

غایبان تیم های کرواسی و اسکاتلند 

 

رویارویی های کرواسی و اسکاتلند 

 

جدول گروه D

پیش بینی هواسکورد

کرواسی 2-2 اسکاتلند 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس صادق ورمزیار در طرفداری: عابدزاده سلطان اذیت کردن مهاجم بود؛ به الدعایه راحت تر پنالتی زدم! خبرنگار عراقی: کی‌ روش پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی عراق را رد کرد مهاجم استقلال جواب مهاجم پرسپولیس را داد احتمال انتقال اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن طی 72 ساعت آینده چهره 11 تیم از 16 تیم پایانی یورو 2020 مشخص شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کرواسی و اسکاتلند یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد.

طرفداری | در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش