Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی گفت: حضور باشکوه ملت بزرگ ایران در انتخابات، نشان داد جمهوری اسلامی به‌رغم وجود مشکلات اقتصادی در مسیر تعالی گام برمی‌دارد و اقداماتی که در دستور کار امپریالیسم جهانی علیه انقلاب اسلامی قرارگرفته، بی‌نتیجه خواهد ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کنگاوری، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: حضور باشکوه ملت بزرگ ایران در انتخابات،  بیانگر غلبه حلقه‌های معنوی و حق خواهانه و اسلام گرایانه مردم بر مشکلات و تنگناهای مادی بود که دشمنان بر کشور ما تحمیل کردند و نمادی از آگاهی، بصیرت و شعور سیاسی مردم بود که به نمایش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنگاوری اظهار کرد: این مشارکت نشان داد تدابیر و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به واقعیت خواهد پیوست و از این پس نیز مسیر این انقلاب برای آماده سازی مقدمات ظهور امام زمان(عج) علی رغم همه مشکلاتی که بدخواهان نظام ایجاد کردند، مهیا خواهد شد و این انقلاب تحویل صاحبش خواهدشد.

این کارشناس سیاسی گفت: دشمنان با برنامه ریزی های خود، سناریو عدم مشارکت مردم در انتخابات را در دستور کار خود قرار دادند و از ماه ها قبل تبلیغات شوم خود را از طریق ماهواره و شبکه های اجتماعی به اجرا گذاشتند اما با مشارکت مردم موضوع به شکل دیگری رقم خورد که خود آن ها نیز به این موضوع ناباورانه نگاه می کنند.

کنگاوری تصریح کرد: درگیری و ممانعت فیزیکی برای عدم شرکت در انتخابات در برخی شهرهای اروپایی نشان از ضعف و ناتوانی و درماندگی دشمنان انقلاب دارد که وقتی سناریو جنگ نرم و تبلیغات روانی به نتیجه نرسیدند به درگیری و فحاشی روی آوردند در حال حاضر هم به دنبال مخدوش کردن نتیجه آرا هستند و از تقویت بنیان های اصیل انقلاب وحشت دارند.

کارشناس سیاسی بیان کرد: این اقدامات نه تنها تاثیری برانتخابات و اهداف عالی انقلاب ندارد بلکه منجر به رسوایی دشمنان می شود. همه می دانند جمهوری اسلامی به رغم وجود مشکلات اقتصادی در مسیر تعالی گام بر می دارد و اقداماتی که در دستور کار امپریالیسم جهانی علیه انقلاب اسلامی کار قرار گرفته، بی نتیجه خواهد ماند.

وی در پایان تصریح کرد:این انتخابات با توجه به یک دستی که در امور اداره کشور ایجاد کرده است، تکمیل کننده مولفه های قدرتی بود که ما در حوزه های مختلف فیزیکی، نظامی، علمی و..کسب کرده ایم اکنون نیز در حوزه سیاست هم مولفه ای ایجاد خواهد شد و به  مولفه های پیروزمندانه گذشته اضافه می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار رهبر شیعیان کشور آفریقایی مالی، ضمن ابراز خرسندی از ترویج مکتب اسلام و اهل بیت در دیگر کشورها ابراز داشت: حقیقتاً زمانی که عزیزانی مانند شما را می‌بینیم که به سبب ارتباطی که با حوزه علمیه قم داشته‌اند، امروز در کشور خود مورد اعتماد مردم‌اند و عَلَم اسلام و مکتب اهل بیت را در دست گرفته‌اند، برای ما مایه مباهات است.

امام جمعه قم با اشاره به نقش اخلاق در تبلیغ دین اظهار کرد: پیامبر با رفتار و اخلاق پیروز شد «وَلَو کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ ٱلقَلبِ لَٱنفَضُّواْ مِن حَولِکَ.» بنابراین شما نیز باید با اخلاق، تفکر اهل بیتی را در کشور خود گسترش دهید.

وی ادامه داد: امام رضا علیه السلام می‌فرماید «فَإِنَّ اَلنَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلاَمِنَا لاَتَّبَعُونَا.» یعنی اگر مردم زیبایی‌های کلام ما را بدانند، از ما پیروی خواهند کرد. بنابراین باید قبل از گفتار، با رفتار دین را به مردم معرفی کنیم «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ.»

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مردم رفتار ما را نگاه کرده و ارزیابی می‌کنند و در نتیجه همین رفتار است که اگر گفته‌های ما منطقی باشد به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: آنگونه مکتب اهل بیت علیهم السلام را به مردم معرفی کنید که دل‌های آماده به شما گرایش پیدا کنند، زیرا شما نماینده مکتبی هستید که می‌تواند ایجاد جاذبه نماید.

استاد حوزه علمیه قم ابراز امیدواری کرد: امیدواریم حضورتان در ایران و خصوصاً شهر مقدس قم، عزم و اراده شما را برای تلاش بیشتر فراهم سازد که خداوند متعال می‌فرماید «وَ الَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا.»

وی با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در جهان خاطر نشان کرد: کی باور می‌کردیم که عزیزان ما در کشورهای آفریقایی به برکت این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی – مدافع انقلاب بشوند و حتی هدایت گری مردم را بر عهده بگیرند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نه تنها مدافع شیعه و مسلمانان، بلکه مدافع تمامی مظلومان جهان است. ما قدر تک تک شما را می‌‎دانیم و در مشکلات در کنار شما خواهیم بود، زیرا جمهوری اسلامی مسلمانان را عنصر پیکر واحد می‌داند.

در ابتدای این جلسه، رهبر شیعیان مالی ایران را پشتیبان انسانیت و کشوری عنوان کرد که اسلام را سر پا نگاه داشته است و گفت: همگان می‌دانند که ایران از مظلومان دفاع می‌کند.

«سید محمد شوالا حیدرا» همچنین گزارشی از وضعیت شیعیان کشور مالی و انعکاس خوب حمله ایران به رژیم صهیونیستی در کشورهای آفریقایی ارائه شد.

کد خبر 6095647

دیگر خبرها

  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است