Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@22:38:08 GMT

دولت جدید؛ دولتی انقلابی و نورانی

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۹۵۱۲

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت:به شکرانه قدردانی از هم میهنان فهیم و تاریخ ساز خصوصاً نیرو‌های مسلح، پیشانی بر خاک نهاده و سجده شکر بجا می‌آوریم و برای دولت انقلابی و نورانی جدید دعای موفقیت و عاقبت به خیری می‌نمائیم. حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی با صدور پیامی از ملت تاریخ ساز ایران اسلامی بواسطه حضور و مشارکت پرشور و پرمعنا در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا قدردانی و برای دولت انقلابی و نورانی جدید عاقبت به خیری مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
از زمان نضج گرفتن انقلاب اسلامی ایران توسط بزرگ پرچم دار قرون متمادی حضرت امام خمینی (ره)، عرصه‌های تقابل جبهه حق و باطل یکی پس از دیگری، ورق‌های اعجاب انگیز تاریخ را در مقابل دیدگان جهانیان رقم زد و آن را صرفاً تاریخی مکتوب در گوشه کتابخانه‌ها قرار نداد؛ زیرا شاکله انقلاب اسلامی بر حق قرار داشته و کسی نتوانست مانع صیرورت آن شود.
«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»
اکنون در یکی از دوران تکامل نظام انقلابی و اسلامی ایران، تمام جبهه معاند، در دوران بسیار سخت، خطیر و طاقت فرسای عارض شده بر مردم، عزم خود را جزم نمودند تا با تکرار آزمون بخت نامراد خود مانع تحولی شگرف از حضور مردمی روشن ضمیر و هدایت شده برای ترسیم آینده مطلوب خود در انتخابات ریاست جمهوری شوند، اما با هدایت‌های سکاندار انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بحمداللّه به تکلیف خود عمل نمودند و دشمنان همواره غافلند که وعده‌های الهی محقق می‌گردد و یوم اللّه تکرار شدنی می‌باشد.
به شکرانه قدردانی از هم میهنان فهیم و تاریخ ساز خصوصاً نیرو‌های مسلح، پیشانی بر خاک نهاده و سجده شکر بجا می‌آوریم و برای دولت انقلابی و نورانی جدید دعای موفقیت و عاقبت به خیری می‌نمائیم.   بیشتر بخوانید: واکسیناسیون در بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی هوانیروز با واکسن ایرانی

انتهای پیام/

برچسب ها: علی سعیدی انتخابات1400 سید ابراهیم رئیسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی سعیدی انتخابات1400 سید ابراهیم رئیسی انقلابی و نورانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت لیدر هتاک سپاهان؛ عاقبت حرف زشت به زنان پرسپولیسی | تصویر

طرفداری نوشت: توهین به زنان پرسپولیسی برای لیدر سپاهان گران تمام شد. روز گذشته یکی از لیدر‌های مسن سپاهان حرف‌های عجیبی را در مورد زنان پرسپولیسی بر زبان آورد که ویدیوی آن به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد.

 

نهاد‌های امنیتی هم با پیگیری هر چه سریع این موضوع، لیدر هتاک را بازداشت کردند و او اکنون در اختیار قانون است.

دیگر خبرها

  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا
  • عاقبت آزادی بیان در آمریکا + فیلم
  • بازداشت لیدر هتاک سپاهان؛ عاقبت حرف زشت به زنان پرسپولیسی | تصویر
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • بخش خصوصی؛ضدتحریم،ارزآور
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور