Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش مازندران گفت: در مورد رأی بازی سایپا - پیکان خود را مکلف به تمکین از قانون می‌دانیم.

به گزارش برنا، حسن رنگرز، مدیرکل ورزش مازندران درباره مراسم رونمایی از تندیس چند قهرمان و پیشکسوت در کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران گفت: آیینی درخور و شایسته انجام شده و این اتفاق بزرگ است. امیدوارم موزه بتواند بیش از گذشته ورزش کشور را به تصویر بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره وضعیت چمن ورزشگاه شهید وطنی نیز توضیح داد: نساجی ظرفیت زیادی داشته و سبقه خوبی دارد. سکوهای ورزشگاه وطنی را ساختیم و کار آن تمام شده است. امیدواریم در تیر ماه شاهد افتتاح این بخش باشیم تا ورزشگاه وطنی میزبان طرفداران نساجی باشد. چمن طبیعی مستلزم کار زیادی است. یک ماه پیش نساجی در نامه‌ای مکتوب تقاضای تعویض چمن را داشت تا استانداردهای سازمان لیگ را داشته باشد. ابلاغ اعتبار آمده است و امیدواریم چمن مصنوعی با استانداردها فراهم شود.

مدیرکل ورزش مازندران با اشاره به هزینه انجام این کار خاطر نشان کرد: در استادیوم وطنی زیرساخت وجود دارد، اما باید تغییراتی در زه‌کشی صورت بگیرد. قیمت‌ها متفاوت است و ما باید این موضوع را در مناقصه بگذاریم. اعداد و ارقام متفاوت بوده که نزدیک به سه تا چهار میلیارد تومان است. اداره کل مازندران آمادگی تعویض چمن را به هر شکلی که باشگاه بخواهد دارد، اما نساجی خواسته است که چمن مصنوعی باشد.

رنگرز درباره رای دیدار سایپا - پیکان و متضرر شدن نساجی از این بابت گفت: ما خودمان را مکلف به تمکین از قانون می‌دانیم. هر چه قانون تکلیف کند ما آمادگی پذیرش آن را داریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن رنگرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام