Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، محمد قاسمی پیربلوطی با اعلام این خبر گفت: در راستای اهمیت استفاده از رسانه های مجازی به عنوان یکی از اقطاب اثر گذار و بستری برای اجرای برنامه های فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از مهر ماه 1399 جشنواره سراسری " از حماسه تا حماسه " ویژه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان، کارکنان و استادان را با هدف تقویت نهاد های اثر گذار اجتماعی، جریان سازی فرهنگی، تولید محتوا، شناسایی، حمایت و پرورش استعداد های برتر در فضای مجازی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد قاسمی پیربلوطی یادآور شد: از جامعه دانشگاهیان استان چهار محال و بختیاری با مشارکت بسیار خوب و فعال  دانشجویان، کارکنان و استادان بیش از 60 کانال و گروه در فضای مجازی در این رقابت شرکت کردند و بعد از داوری و ارزیابی توسط سازمان مرکزی، در سطح استان، در بخش  استادان دکتر علی آقابابایی حائز رتبه اول، در بخش  کارکنان پرویز براتی حائز رتبه اول و در سطح  دانشجویان علی رفیعی و  حدیثه مهدوی نیا به ترتیب رتبه های اول و دوم را کسب کردند.

وی بیان کرد: در سطح دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد دکتر علی آقابابایی حائز رتبه اول در بخش  کارکنان پرویز براتی حائز رتبه اول در سطح  دانشجویان علی رفیعی و  حدیثه مهدوی نیا به ترتیب رتبه های اول و دوم را کسب کردند.

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد همچنین افزود: در سطح دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن در بخش کارمندان عبدالله صمدی و در بخش دانشجویان آرش شفیعیان حائز رتبه اول و از دانشگاه آزاد اسلامی  واحد فارسان در بخش کارمندان سحر فاضلی عنوان اول را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1100360 برچسب‌ها جشنواره از حماسه تا حماسه دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جشنواره از حماسه تا حماسه دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری دانشگاه آزاد اسلامی حائز رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور

ایسنا/قم در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان براساس نظام ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان منطقه برتر در میان ۳۳ منطقه ویژه کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور که با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس نظام ارزیابی عملکرد منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور به عنوان «منطقه ویژه اقتصادی برتر» معرفی و از مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل این منطقه تقدیر شد.

براساس این گزارش، در میان ۳۳ منطقه ویژه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در حوزه موضوعات اقتصادی شامل سرمایه گذاری، تولید و صادرات در سال ۱۴۰۲ بیشترین امتیاز را کسب کرد و به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برتر معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور