Web Analytics Made Easy - Statcounter

کهوری از اجرای طرح اطعام کریمانه در محلات شهر قلعه قاضی خبرداد و گفت: به مناسبت سالروز ولادت باسعادت علی بن موسی الرضا(ع) و به همت کانون فرهنگی هنری بنی هاشم، ۹۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان قلعه قاضی توزیع شد.

« معصومه کهوری »، مدیر کانون فرهنگی هنری بنی هاشم شهر قلعه قاضی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس ضمن تبریک میلاد ثامن الحجج، اظهار کرد: بزرگداشت اعیاد ملی مذهبی به ویژه میلاد ائمه هدی(ع) یکی از مهمترین برنامه های کانون فرهنگی هنری بنی هاشم محله سعادت آباد شهر قلعه قاضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی حمایت و دستگیری از نیازمندان را اولویت کانون در مناسبت های مذهبی دانست و افزود: این کانون با بهره گیری از ظرفیت نذورات مردمی همواره اقدام به تهیه بسته های مواد غذایی، پخت و توزیع غذای گرم و تامین مایحتاج ضروری نیازمندان می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بنی هاشم شهر قلعه قاضی عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری بنی هاشم با همکاری حوزه حضرت رقیه(س) از محل نذورات مردمی اقدام به پخت و توزیع غذای گرم بین ایتام و نیازمندان کرد.

 

کهوری با اشاره به اینکه در اجرای این طرح، تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شد، افزود: غذاهای بسته بندی شده بین نیازمندان از پیش شناسایی شده در محلات سعادت آباد و گوجیان بخش قلعه قاضی توزیع شد.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری بنی هاشم از زمان شیوع کروناویروس تاکنون طی چندین مرحله اقدام به توزیع بسته های مواد غذایی و غذای گرم بین نیازمندان کرده است.

 

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: اطعام کریمانه کانون فرهنگی هنری بنی هاشم شهر قلعه قاضی توزیع غذای گرم کانون فرهنگی هنری بنی هاشم بین نیازمندان شهر قلعه قاضی غذای گرم بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران از انهدام باند حفاران غیرمجاز در دره شهدای ارومیه و در حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد خبر داد و گفت:  پس از دریافت گزارشی مبنی بر انجام حفاری در دره شهدا ارومیه موضوع به صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.

بهروز محبی افزود: در نهایت طی هماهنگی با اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران به دلیل امنیتی بودن منطقه و نیز هماهنگی با نیروی انتظامی منطقه در یک عملیات منسجم حفاران حین متواری شدن از محل حفاری دستگیر شدند.

وی گفت: در بررسی‌های به‌عمل آمده حفاران دارای سوابق قبلی تخریب آثار بودند و این گروه حفاری با تجهیزات بسیار پیشرفته اقدام به کاوش و جستجوی آثار تاریخی و فرهنگی می‌کردند که در بررسی خودروی حفاران تعداد ۱۵ عدد مواد منفجره دست‌ساز بسیار پرقدرت کشف شد.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در دره تاریخی نژ نیز انفجار‌های بسیار بزرگی برای کشف آثار تاریخی توسط متهمان صورت گرفته که موجب تخریب گسترده شده است، همچنین تعداد زیادی آلات و ادوات حفاری غیرمجاز اعم از موتور برق، بیل وکلنک، بتن‎کن و دریل کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • نظریه پزشکی قانونی یکی از ارکان اساسی رأی قاضی است
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد