Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رنگرز، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: با تلاش های انجام شده از سوی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک موزه ورزش افتتاح شد. هر چه به جلو آمدیم، گام های شایسته تری در تکمیل این موزه برداشته شد. این موزه یک میراث ورزشی در سطح کشور است و باید قدر آن را بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز این موزه، تکمیل تر می شود. موزه ملی المپیک و پارالمپیک، موزه ای است که در آن افتخارات ورزشکاران به نمایش گذاشته می شود. با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان، آئینی شایسته ورزش برگزار شد. این اتفاق بزرگی است و امیدوارم موزه ورزش بتواند بیشتر از میراث و افتخارات ورزش کشور استفاده کند.

او در مورد وضعیت زمین چمن تیم فوتبال نساجی اظهار کرد: نساجی یکی از تیم های با ریشه در فوتبال کشورمان است. استاندار مازندران اقدام به احداث سکوی ضلع غربی کرد. این سکو در دست تاسیس است و مراحل پایانی تکمیل را می گذراند. ان شاءالله تا دهه پایانی تیر ماه، این سکو افتتاح می شود و در ۴ ضلع ورزشگاه وطنی نصب خواهد شد تا هواداران نساجی بتوانند حضور پر رنگ‌تری در ورزشگاه داشته باشند. نساجی درگیر مسابقات لیگ برتر است و نمی تواند از ظرفیت های بومی خود استفاده کند. چمن ورزشگاه شهدای ساری آماده است و نساجی می تواند در آن ورزشگاه دیدارهای خود را برگزار کند. چمنی که برای ورزشگاه وطنی مد نظرمان است، چمنی خاص و ویژه است. باید همگی دست به دست یکدیگر بدهیم تا بتوانیم چمن ورزشگاه وطنی را با طبیعی عوض کنیم. بعضی از چمن ها، اگر رسیدگی نشوند، مبتلا به قارچ خواهند شد. ممکن است بارش باران در مازندران به گونه ای باشد که چمن را از بین ببرد. در مجموع ما آمادگی ایجاد زمین چمن طبیعی را با توجه به درخواست مردم مازندران و باشگاه نساجی داریم و می خواهیم چمن ورزشگاه وطنی، طبیعی شود. این چمن باید استانداردهای سازمان لیگ را داشته باشد. ابلاغیه تعویض چمن آمده است و در فرصتی مناسب، این اقدام را هم انجام می دهیم.

او ادامه داد: ما به یک رشد چشمگیر در تجهیزات ورزشی رسیدیم. در ورزشگاه وطنی زیر ساخت های لازم وجود دارد، اما باید تغییرات و اصلاحاتی انجام شود. قیمت چمن ها متفاوت است؛ هر شرکتی که قیمت مناسب تری با توجه استانداردهای مورد نیاز پیشنهاد کند، از آن استقبال می کنیم. به نظر می رسد که قیمت چمن، چیزی حدود ۳ یا ۴ میلیون باشد. چیزی حدود یک دهه از احداث چمن ورزشگاه وطنی می گذرد. ۹ ماه پیش با اضافه کردن گرانیت، این چمن برای کوتاه مدت آماده شده است. بعد از پایان رقابت های لیگ برتر، چمن ورزشگاه وطنی، تعویض می شود و این چمن دیگر امکان بهره برداری نخواهد داشت. در مورد طبیعی یا مصنوعی بودن چمن ورزشگاه وطنی، اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، آمادگی خود را در صورت تایید باشگاه نساجی اعلام می کند. هواداران نساجی درخواست کردند چمن ورزشگاه وطنی، طبیعی ( با کیفیت بهتری نسبت به چمن فعلی ) باشد و چمن مصنوعی فعلی این ورزشگاه، تعویض شود.

او در خصوص رای دیدار سایپا و پیکان گفت: ما باید به نظر و رای فدراسیون فوتبال احترام بگذاریم. هر آن چیزی که قانون تاکید می کند، باید بپذیریم. نباید به حرف های در گوشی و شایعات توجه کنیم.

بیشتر بخوانید

برگزاری جلسه سرپرستان فدراسیون‌های اعزامی به المپیک توکیو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک پارالمپیک کمیته ملی المپیک حسن رنگرز چمن ورزشگاه وطنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر

سرهنگ "حامد شادبهر" با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، گفت: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در شهرستان رضوانشهر و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران انتظامی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده است، افزود: متهم ۵۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
این مقام انتظامی از رفع تصرف و جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ شادبهر در پایان خاطرنشان کرد: زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سود‌های کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • علت چرخش مچ پا چیست؟
  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد