Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:27:03 GMT

بیش از سه هزار تن شکر در لرستان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۰۴۳۶

بیش از سه هزار تن شکر در لرستان توزیع شد

به گزارش ایرنا حجت بیرانوند روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: ماه گذشته سه هزارو ۶۹۱ تن شکر برای مصارف خانگی، اصناف و زنبورداران تامین شد تا در اختیار صمت قرار گیرد و این میزان شکر در بین فروشگاه‌ها توزیع می‌شود.

وی گفت: اداره غله و خدمات بازرگانی برای تامین شکر به هر اندازه که نیاز باشد، مشکلی ندارد و محدودیتی در این راستا نیست بلکه بیشتر از سهمیه مورد نظر نیز می‌توان برای مصرف استان تامین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها بازار محصولات لرستان شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار محصولات لرستان شکر بازار محصولات لرستان شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان، ظهر امروز چهارشنبه در سالن کنفرانس استانداری لرستان و با حضور مسئولان ارشد این استان برگزار شد.

فرهاد ناصری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در این مراسم با اشاره به جایگاه بالای کار و کارگر در آموزه‌های دینی و همچنین انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری هر پیشرفتی که کشور داشته باشد دست کارگر در آن پیداست.

ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی

وی با اشاره به اینکه امروز حساسیت جنگ اقتصادی بسیار روشن است چرا که نوک پیکان توطئه‌های دشمنان حوزه اقتصاد است، تصریح کرد: جامعه کارگری لرستان ۲۰۴ شهید را تقدیم انقلاب کرده است و جامعه کارگری بعد از دفاع مقدس هم همواره پشت نظام و انقلاب بوده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید اقدامات عملی صورت گیرد تا شاهد توسعه در حوزه اقتصاد و تولید باشیم و در این راستا باید استان‌های زاگرس نشین در حوزه اشتغال و کار مورد توجه جدی قرار گیرند.

ناصری با تاکید بر لزوم تعیین معافیت‌های مالیاتی، نرخ دستمزد و مشوق‌های کارگری در لرستان در راستی افرایش رغبت سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان، گفت: در این راستا ایجاد کارگاه‌های زود بازده اقتصادی در استان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: باید بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در مرکز استان و شهرستان‌ها ایجاد شود.

مسائل و مشکلات کارفرمایان استان باید به وزیر کار منتقل شود

ابوطالب شفقت استاندار لرستان نیز در سخنانی با بیان اینکه سهم اشتغال در لرستان پایین است و این در حالیست که این استان، استانی غنی در حوزه‌های مختلف است، اظهار داشت: لرستان در نقطه‌ای استراتژیک قرار دارد اما با وجود توانمندی‌ها، سهم اشتغال کارگری در این استان بسیار پایین است و این نیازمند آسیب شناسی است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد امنیت شغلی برای کارگران و همچنین فضای کار مناسب برای تولید کنندگان، افزود: حوزه تولید استان نیازمند بازار است و باید به این مسئله توجه ویژه شود.

استاندار لرستان با اشاره به عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل لرستان در کارگروه رفع موانع تولید، افزود: تمام تلاش این است که شرکت‌های غیر فعال را فعال کنیم تا زمینه اشتغال کارگران به صورت مجدد فراهم شود.

شفقت با تاکید بر اینکه درخواست من این است که کارفرما با رعایت قوانین و مقررات از سوی دستگاه‌های استان معطل نشود، ادامه داد: مسائل و مشکلات کارفرمایان استان باید به وزیر کار منتقل شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام وجود خود را برای خدمت گذاری به مردم لرستان و به خصوص کارگران گذاشته‌ام، ادامه داد: از کارفرمایان عزیز تقاضا می‌کنم که در کنار کار خود، تحقیق و پژوهش را هم در راستای کیفی سازی محصولات تولیدی داشته باشند.

لزوم توجه به مشوق‌های کارگری و کارفرمایی

محمدحسن موسیوند دبیر جامعه کارگری لرستان نیز در این آئین در سخنانی با بیان اینکه کارگران با افراد تحت پوشش آنها بیش از نیمی از جمعیت کشور را شامل می‌شوند و همواره در راستای دفاع از انقلاب نقش بی بدیلی را ایفا کرده‌اند، اظهار داشت: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، کارگران ستون فقرات تولید هستند و علیرغم مشکلات معیشتی در پایبندی به نظام صبورانه پای کار هستند.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات کارگری و حفظ اشتغال موجود، بیان داشت: کارگر و کارفرما در کنار هم نقشی مهمی در رشد و توسعه اقتصاد و تولید دارند.

دبیر جامعه کارگری لرستان با اشاره به لزوم توجه به مشوق‌های کارگری و کارفرمایی، گفت: دولت به مسکن، معیشت و امنیت شغلی توجه کند و همچنین در افزایش حقوق سال جاری کارگران و بازنشستگان بازنگری و تجدید نظر صورت گیرد.

موسیوند با بیان اینکه این روزها صنایع لرستان حال و روز خوبی ندارند و نیاز به حمایت جهادی دارند تا از تعطیلی آنها جلوگیری شود، گفت: ارتباط استاندار با تشکل‌های کارگری، برگزاری جلسه ارائه و بیان مشکلات کارگران با استاندار و … مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6094392

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان