Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@18:22:49 GMT

چوکا با پیوس امیدوارانه ادامه می‌دهد(عکس)

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۱۳۰۲

تیم فوتبال چوکا موفق شده پس از حضور فرشاد پیوس از سه مسابقه 7 امتیاز کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، چوکا که پس از بیست سال سرانجام سال گذشته موفق شد با پیوس جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را به دست بیاورد، در ابتدای فصل به دلیل مشکلات مدیریتی سرمربی خود را از دست داد و هادی شکوری برای هدایت تیم انتخاب شد که این مربی خیلی زود در هفته دوم پس از دو شکست پیاپی  از کار کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از شکوری، دو استقلالی سابق دیگر یعنی علی لطیفی و مهدی پاشازاده هم به عنوان سرمربی در اردوی چوکا فعالیت کردند. لطیفی در شرایطی که موفق به کسب 19 امتیاز شده بود، پس از شکست مقابل استقلال خوزستان از سمت خود استعفا داد تا هم تیمی سابقش جای او را بگیرد. پاشازاده در شروع با پیروزی مقابل رایکا کارش را آغاز کرد ولی در ادامه سبزپوشان نتایج بدی با این مربی گرفتند، تا مدیران باشگاه چوکا تصمیم به انجام چهارمین تغییر سرمربی در طول فصل بگیرند و فرشاد پیوس که محبوبیت زیادی میان هواداران تالشی دارد، برای هدایت تیم در هفت بازی باقی مانده انتخاب شد.

 

 


پیوس در شروع موفق به کسب سه امتیازِ ارزشمند مقابل خوشه طلایی شد و هفته گذشته نیز مقابل نود ارومیه در آستانه کسب دومین پیروزی پیاپی در ارومیه بود که با پنالتی دقیقه 96 بازی به تساوی کشیده شد. شب گذشته سومین حضور پیوس روی نیمکت چوکا مقابل استقلال ملاثانی رقم خورد و بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس موفق شد با نتیجه 2 بر 1 این تیم را شکست دهد تا موفق به کسب 7 امتیاز از سه مسابقه اخیر شود و شرایط سبزپوشان را بهبود بخشد.


چوکای تالش در حال حاضر 32  امتیازی شده و توانسته اختلاف 5 امتیازی با قشقایی که رده پانزدهم قرار دارد را از عدد 5 به عدد 2 کاهش بدهد تا امیدواری زیادی نزد هواداران ایم تیم برای ماندن ایجاد شود.هنوز 4 هفته از رقابت های لیگ دسته اول باقی مانده و چوکا اگر می خواهد در فصل آینده نیز در لیگ یک حضور داشته باشد، باید به همین روند ادامه دهد و از رتبه شانزدهم جدا شود.

فرشاد پیوس (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرشاد پیوس سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتوتگارت و کسب 38 امتیاز بیشتر نسبت به مقطع مشابه فصل گذشته بوندسلیگا

این تعداد افزایش امتیاز برای یک تیم در بوندسلیگا بی سابقه است.

دیدار اشتوتگارت و بایرن مونیخ در هفته 32 بوندسلیگا 2023/24 با برتری 3-1 اشتوتگارت به پایان رسید. این تیم فصل گذشته در آستانه سقوط به بوندسلیگا2 بود اما حالا با قرار گرفتن در رتبه سوم بوندسلیگا موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شده است.

اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ؛ یک شکست بد موقع و پر تلفات در آستانه سفر به مادرید

به نقل از اوپتا؛ اشتوتگارت در پایان هفته 32 فصل گذشته فقط 29 امتیاز داشت و در نهایت با قرار گرفتن در رتبه شانزدهم به لطف رستگاری در پلی آف موفق به بقا در بوندسلیگا شد. آنها در فصل جاری کاملا متفاوت ظاهر شده اند و با کسب 67 امتیاز در رتبه سوم قرار دارند. به عبارتی اشتوتگارت در فصل جاری نسبت به مقطع مشابه فصل گذشته، 38 امتیاز بیشتر کسب کرده است. +38 امتیاز تفاوت برای یک تیم میان دو فصل پیاپی در تاریخ بوندسلیگا بی سابقه است و یک رکورد محسوب می شود.

گفتنی است اشتوتگارت در فصل جاری موفق به کسب 21 برد شده است. در فصول گذشته، آنها هرگاه از مرز +21 برد عبور می کردند، قهرمان می شدند. (1991/92 و 2006/07)

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • اشتوتگارت و کسب 38 امتیاز بیشتر نسبت به مقطع مشابه فصل گذشته بوندسلیگا
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!