Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از اتفاقات عجیب و غریب در فصل جاری فوتبالی، حمله با نارنجک به اتوبوس پرسپولیس بود. سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ که در آن روز ناظر ویژه بازی ذوب آهن و قرمزها بود، درباره جزئیات این اتفاق و دستگیری عوامل آن توضیحات جدیدی می دهد.

او می گوید:

«اتوبوس سرعتش بالا بود و دو نارنجک به شیشه عقب و جلو اتوبوس زدند که خدا را شکر واژگون نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال این اتفاق و برخورد آن با گارد ریل وجود داشت. چون یگان امداد و پلیس همراه اتوبوس بودند بلافاصله پیگیری صورت گرفت. به قرارگاه مرکزی بی سیم زدند. دو نوجوان زیر ۱۸ سال عامل این اتفاق بودند که دستیر شدند. در اختیار رکن قضایی قرار گرفتند. بچه های حومه اصفهان بودند. خودشان گفتند فقط می خواستند شیطنت کنند. یعنی شیطنت جوانی بوده. احساس ندامت هم کردند. دادگاه عمومی باید درباره این پرونده رای بدهد. البته باشگاه سپاهان و ذوب آهن هم تکذیب کردند و گفتند از تماشاگران ما نبودند. آنها هم این اتفاق را تقبیح کردند. چنین چیزی وجه ملی ما را هم زیر سوال می برد.»

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سهیل مهدی سپاهان پرسپولیس سپاهان سهیل مهدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

طی این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حاشیه‌های فراوانی به وجود آورد و باعث شد مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه تیم سپاهان در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌های تندی را علیه باشگاه‌های مقابل انجام دهند.

بر این اساس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • بیانیه تند و بی سابقه پرسپولیس علیه سپاهان
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان