Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرمانده کل سپاه سپاه با بیان اینکه رابطه بازی ومدیریت خلاف عدالت در صحنه ریاست آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه دیده نمی‌شود، گفت: قوه قضائیه در زمان ریاست آیت‌الله رئیسی، با اختاپوسان مفسد درعرصه‌های مختلف کشور برخورد کرد. سردار احمد عبداللهی در گفت‌وگو با میزان، ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) و حضور حماسی ملت شریف ایران در انتخابات ۱۴۰۰ این حماسه را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی با انتخاب اصلح برشمرد و با اشاره به انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم، گفت: آیت‌الله رئیسی هم دارای کارنامه و هم برنامه است و در مناظرات نجابت و صلابت خود را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: مردم علاوه بر همه هیاهوها و تلاش‌های دشمن با برخورداری از صدها سامانه و شبکه‌های رسانه‌ای دنبال نا امید کردن مردم شریف ایران بودند و همه ضد انقلاب در این میدان متحد شدند تا این یأس را در به وجود ملت ایران بکارند، به لطف خدا و با نگاه حضرت ولیعصر (ع) و منویات و تذکرات به موقع فرمانده معظم کل قوا و در صحنه بودن مردم، حماسه‌ای بزرگ خلق شد.
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه تصریح کرد: مشابه ملت ما در جهان وجود ندارد، امام راحل فرمودند: «حتی پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) چنین امت و ملتی را نداشتند»، ملت ما علی رغم همه فشارهای اقتصادی کمرشکن و تحریم‌ها در لحظه وارد صحنه می‌شوند و از انقلاب و نظام و خون‌بهای شهیدان خود دفاع می‌کنند، این حضور جاودانگی به ایران می‌دهد.   عبداللهی با ذکر نمونه‌های خارجی انتخابات به طور مثال انتخابات فرانسه، اضافه کرد: به طور مثال انتخابات فرانسه با ۲۰ درصد جمعیت این کشور که می‌توانستند رأی دهند برگزار شد، ولی حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات خلق حماسه دیگر بود و این حضور در دنیا نظیر ندارد.   انتخاب آیت‌الله رئیسی، عصاره شیرینی حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه، انتخاب آیت‌الله رئیسی را عصاره شیرینی حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ با انتخاب رئیس جمهور اصلح برشمرد و تصریح کرد: این انتخاب دل جبهه مقاومت را هم شاد کرد، این مهم در پیام تبریک سید حسن نصرالله ظهور و بروز دارد.

عبداللهی در اولین روز آغاز هفته قوه قضائیه در تشریح عملکرد قوه قضائیه، گفت: آیت‌الله رئیسی طی این دو سال ریاست در قوه قضائیه کارنامه درخشانی ارائه کرد و مدیریت انقلابی را ظهور و بروز داد، جلوه‌های مدیریت انقلابی را در ریاست ایشان در قوه قضائیه دیدیم.
وی با بیان اینکه رابطه بازی ومدیریت خلاف عدالت در صحنه ریاست آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه دیده نمی‌شود، تصریح کرد: قوه قضائیه در زمان ریاست آیت‌الله رئیسی، با اختاپوسان مفسد درعرصه‌های مختلف کشور برخورد کرد.
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه در سال «جهش تولید، پشتیبانی‌ها و محرومیت‌زدایی‌ها»، مدیریت آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه را یکی از مصادیق مهم تحقق این شعار دانست و با تأکید براینکه بیش از دو هزار کارخانه غیر فعال در دوران ریاست ایشان وارد چرخه تولید شد، افزود: مردم با دیدن این تلاش‌ها و اثرات مبارک ایشان امیدوارانه با همه سلایق به ایشان رأی دادند.
عبداللهی اظهار داشت: امیدواریم حضور انقلابی ایشان به کشور جهش چند برابری بدهد و سختی‌های مردم را برطرف کند و پیامد انتخاب اصلح را در حل مشکلات خود طعم شیرینی آن را بچشند.   بیشتر بخوانید: واکسیناسیون در بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی هوانیروز با واکسن ایرانی «باور ۳۷۳»؛ طلوع باور «ما می‌توانیم» در صنعت دفاعی کشور شهید چمران؛ از پایه‌گذاری «مقاومت اسلامی» تا بنیان‌گذاری راهبرد «ما می‌توانیم»

انتهای پیام/

برچسب ها: احمد عبداللهی سپاه قوه قضائیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احمد عبداللهی سپاه قوه قضائیه ریاست آیت الله رئیسی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد