Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه رقابت های لیگ دو میهمان مس شهر بابک کرمان خواهد بود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین; هفته بیست و چهارم از رقابت های لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور در حالی امشب با برگزاری چهارده دیدار پیگیری خواهد شد که در یکی از این بازی ها نماینده استان در کرمان به مصاف میهمان خود مس شهر بابک می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب برگزار می شود که تیم شمس آذر پس از هفته ها ناکامی هفته گذشته موفق شد به نخستین پیروزی خود دست پیدا کند.

نماینده فوتبال استان که امسال روند ناکامی های خود را در راه رسیدن به لیگ یک باز هم تداوم بخشید ، این روزها به دنبال این است که در دو بازی باقیمانده تا اتمام لیگ دو باشگاه های کشور حداقل رتبه خود را در جدول رده بندی تک رقمی کند.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در جدول رده بندی رقابت های لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور با کسب بیست و هشت امتیاز در رده دهم جدول چهارده تیمی گروه دوم لگی دو فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.

هدایت تیم فوتبال شمس آذر در آغاز فصل بر عهده یوسف بخشی زاده بود که این مربی با کسب نتایج ضعیف در هفته بیستم از سمت خود برکنار شد و هدایت این تیم تا پایان فصل به پژواک کرم پور سپرده شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین باشگاه های کشور شمس آذر لیگ دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد

تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن با شکست اولسان، حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال یوکوهوما مقابل اولسان پس از برتری 3 بر 2 و مساوی شدن مسابقه، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و به فینال آسیا رسید.

نماینده ژاپن در فینال باید العین امارات دیدار کند.

العین شب گذشته الهلال عربستان را شکست داد.

فینال آسیا به صورت رفت و برگشتی در تاریخ‌های 22 اردیبهشت و 5 خرداد برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این کاپیتان های بدشانس (عکس) احتمال کاهش سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان

دیگر خبرها

  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است