Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطسه علامت اصلی ابتلا به ویروس کرونا در افراد واکسینه شده است.

بر اساس اطلاعات مربوط به تحقیقات ZOE COVID Symptom Study، عطسه مداوم ممکن است یکی از علائم ابتلا به کووید ۱۹ باشد. این نشانه اغلب در افرادی بروز می کند که بعد از واکسینه شدن و به این ویروس مبتلا شده اند.

معمولا عطسه کردن علامت بارز و اصلی کووید ۱۹ نیست و حتی در زمره علائم معمول این بیماری جای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علائم بیماری کرونا شامل تب، آبریزش بینی، سرفه مداوم، از دست دادن حس بویایی، سردرد، تنگی نفس، درد قفسه سینه، مشکلات گوارشی و غیره است. ضمن اینکه عطسه در دوره گرم سال وجود دارد و جزء علائم آلرژی محسوب می شود.

متخصصین توضیح می دهند که عطسه بدون دلیل پس از واکسن ممکن است از علائم ابتلا به کووید ۱۹ باشد. ضمن بروز چنین نشانی در افراد واکسینه شده پزشکان توصیه می کنند که در خانه بمانند و تست ویروس کرونا بدهند./ روزنامه اکسپرس

بعد از واکسیناسیون کرونا تست آنتی‌بادی بدهیم؟ تأخیر در تزریق دوز دوم واکسن کرونا با چه عوارضی همراه است؟ چه کسانی پس از واکسیناسیون کرونا آزمایش آنتی‌بادی انجام دهند؟

 

آیا بدن همه افراد بعد از دریافت واکسن کرونا آنتی‌بادی تولید می‌کند؟  

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

           

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر باید نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد، واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به نگرانی شهروندان نسبت به حضور سگ‌های ولگرد و بی‌صاحب در سطح مناطق حتی محلات مرکزی شهر اظهار کرد: سلامت و امنیت روانی جامعه با این شرایط به خطر افتاده است، در حالی که شهرداری براساس قانون شهرداری‌ها موظف به مبارزه با پرسه‌زدن حیوانات موزی در سطح شهر است.

وی افزود: نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد باید واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام شود، هرچند مدتی است نسبت به این امر بی توجهی صورت گرفته است.

کد خبر 750776

دیگر خبرها

  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • علامت استاد حقیقی داشتن تزکیه برای تسخیر قلوب است
  • علائم فشار خون بالا
  • رژیم غذایی سالم برای جلوگیری از انواع سرطان
  • موی روی لاله گوش نشانه چیست؟