Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:36:26 GMT

ضریب نفوذ بیمه در کشور به ۲.۷ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۴۶۰۶

ضریب نفوذ بیمه در کشور به ۲.۷ درصد رسید

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «یونس مظلومی» در نشست خبری مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه، افزود: فرهنگ بیمه در کشور پایین است و این فاصله در صنعت بیمه به هنر سخنوری بازمی‌گردد که افراد نمی‌توانند متقاضیان را برای خرید بیمه متقاعد کنند.

رییس شورای سیاستگذاری بیمه گفت: در راستای رفع اشکالات در توسعه فرهنگ بیمه به این نتیجه رسیدیم که مهارت سخنوری را در شبکه فروش تقویت کنیم و براین اساس مسابقه سخنوری در صنعت بیمه را راه‌اندازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظلومی با اشاره به فعالیت استارت آپ‌های بیمه‌ای فعال گفت: در کشورهای توسعه یافته، تنها ۳۰ درصد فروش بیمه‌ها آنلاین است و این رقم در کشور ما هنوز به دو درصد نرسیده و ۸۸ درصد فروش‌ها به صورت حضوری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی در کل کشور ۱۵ درصد است و در ژاپن ۶۶ درصد است و علت اصلی این امر، عدم معرفی مناسب آنهاست.

رییس شورای سیاستگذاری بیمه ادامه داد: یکصد هزار شبکه فروش در کشور داریم که نمی‌توانند به خوبی متقاضیان را برای خرید مجاب کنند.

همچنین در ادامه این نشست قائم مقام رییس کل بیمه مرکزی نیز گفت:‌ در صنعت بیمه دو وجه قول دادن و عمل به تعهد مطرح است.

«پرویز خسروشاهی» افزود: یکی از اشکالات بیمه این است که در مورد قول دادن صحبت می‌کنیم اما در عمل خیلی ساکت هستیم.

وی تاکید کرد: وقتی بیمه شدگان از دریافت خسارت خود راضی باشند متقاضیان دیگری را نیز جذب می‌کنند، بنابراین باید مرحله عمل به قول‌ها و سخنرانی در این زمینه نیز در آموزش‌ها گنجانده شود.

برچسب‌ها بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران خسارت بیمه بیمه عمر خسارت مالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران خسارت بیمه بیمه عمر بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران خسارت بیمه بیمه عمر خسارت مالی صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ماه) تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

فقط متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛ کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

کد خبر 846919 برچسب‌ها خبر مهم گروه خودروسازی سایپا خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید