Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز، بیمارستان ۶۴ تختخوابی با حضور وزیر بهداشت در شهرستان مرزی مراوه تپه گلستان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ آیین افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی مراوه تپه ظهر امروز با حضورنمکی وزیربهداشت و درمان، فتاح رئیس بنیادمستضعفان، حق شناس استاندارگلستان و جمعی از مسئولان برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وزیر بهداشت و درمان در این آیین اظهار کرد: همراهی بنیاد علوی به عنوان زیر مجموعه بنیاد مستضعفان در مسیر ساخت این بیمارستان مجهز در راستای رفاه مردم در شهرستان کمتر برخوردار مراوه تپه شایسته تقدیر است.

سعید نمکی افزود: طی مرداد ماه سال جاری ۱۴۰۰ پروژه بهداشتی اعم از خانه بهداشت، مرکز بهداشت و درمان و مراکز جامع سلامت افتتاح خواهد شد

هادی حق شناس استاندارگلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقا سرانه تخت بیمارستانی استان اظهار کرد:  در حال حاضر ۷ بیمارستان با ظرفیت ۲۲۰۰ تخت در استان در حال ساخت است که با این اقدام تعداد تخت های بیمارستان استان به ۴۷۰۰ عدد خواهد رسید.

وی اذعان کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان مراوه تپه به عنوان یکی از مجهزترین بیمارستان های استان با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان و با همکاری بنیاد علوی ساخته شده است.

 به گفته حق شناس؛ این بیمارستان با هزینه بیش از ۳۰ میلیارد تومان تجهیز شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش

ایسنا/گیلان دو باب خانه بهداشت به مناسبت هفته ملی سلامت در شهرستان تالش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه و در هفته ملی سلامت دو باب خانه بهداشت در روستای مسجد قاباقی چوبر و روستای کوهستانی بره پشت و تنکاب افتتاح شد.

ایرج موذن، فرماندار شهرستان تالش در حاشیه این افتتاح درباره جزئیات این طرح اظهار کرد: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

موذن افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوارهای تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

همچنین سعید رستمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش ضمن تأکید بر لزوم بهره مندی آحاد جامعه از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و باکیفیت، اظهار کرد: امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افزود: یک روز در هفته، پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه