Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست تخصصی توسعه سلامت دیجیتال در ایران، چالش‌ها و راهکارها، به همراه رونمایی از چند طرح حمایتی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، وقوع کرونا در جهان، بیش از همیشه نقش راهکاری نوین و دیجیتال را در نظام سلامت، نمایان کرد. در ایران نیز بیش از 6000 شرکت دانش‌بنیان که در این میان حداقل بیش از 1300 شرکت خلاق هستند، توانستند، نقشی بی‌بدیل در این حوزه ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، نشست تخصصی توسعه سلامت دیجیتال در ایران، چالش‌ها و راهکارها، برنامه‌ریزی شده است تا موضوعات و چالش‌های مرتبط با این حوزه را واکاوی کند.

دبیران ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمند‌سازی و مسئولین صندوق‌های حمایتی و مدیران شرکتهای فناور و شتاب‌دهنده‌ها از جمله شرکت‌کنندگان در این رویداد هستند.

در جوار این نشست، یک برنامه حمایتی به عنوان برنامه هلثینو، نیز تعریف شده است.

بر اساس مفاهیم این برنامه اگر شما یک تیم استارتاپی یا شرکت خلاق هستید و یا ایده‌ای حوزه‌های سلامت دیجیتال دارید با شرکت در این طرح می‌توانید تا سقف 150 میلیون تومان از تسهیلات کم بهره و با تنفس برخوردار بشید.

همچنین اگر تیم شما با یک شتابدهنده همکاری می‌کند و یا شتاب دهنده‌ای هستید که تیم‌هایی در این حوزه دارید می‌توانید تا سقف 300 میلیون تومان به صورت هم سرمایه گذاری دریافت کنید.

کسب و کارهایی که موفق به جذب سرمایه از هر صندوق پژوهش و فناوری شوند در این طرح حداکثر 4 برابر مبلغ جذب سرمایه را در قالب تسهیلات دریافت خواهند کرد.

همچنین تیم‌ها، شرکت‌های خلاق و استارتاپ‌هایی که نیازمند خدماتی همچون فضای استقرار، زیرساخت و سرور ، مارکتینگ و دیگر خدمات هستند با شرکت در این طرح می‌توانند از خدمات سرویس دهندگان پلتفرم راه نوآوری و شبکه نوآوری دیجیتال به صورت رایگان استفاده کنند.

این رخداد فناورانه برای تاریخ 2 تیر ماه 1400 برنامه‌ریزی شده است. استارتاپ‌هاو سایر علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست به سایت هلثینو یا سایتک مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نظام سلامت اقتصاد دانش بنیان اقتصاد دیجیتال سلامت دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس گفت: امروزه با توجه به ظهور فناوری‌های دیجیتال، بسیاری از کسب و کار‌های کوچک و متوسط و کسب و کار‌های دانش بنیان به ضرورت دیجیتالی سازی کسب و کارشان پی برده اند و در همین جهت برگزاری دوره دیجیتال مارکتینگ از برنامه‌ها و اولیت‌های توسعه پایدار در روستای تاریخی اصفهک بوده است.

او افزود: برگزاری دوره‌های دیجیتال مارکتینگ در اصفهک در نهایت منجر به این شد تا تعدادی از جوانان و علاقمندان این روستا با همکاری مرکز رشد و فناوری اقدام به راه اندازی آنلاین شاپ یا فروشگاه مجازی با برند واچی https://vachi.ir/ کنند که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

بیشتر بخوانید

ثبت ۵ اثر در آثار فاخر صنایع دستی کشور

عرب بیان کرد: فعالیت‌های انجام شده در زمینه گردشگری در روستای اصفهک سازگاری کامل با اهداف و برنامه‌های زیست محیطی دارد و فعالان گردشگری و صنایع دستی و مردم روستا بر این موضوع تأکید دارند و اقامتگاه‌های بوم گردی کاملا در این مسیر قدم بر می‌دارند و تولید زباله کم، بازیافت زباله و استفاده از موادی که تجدیدپذیر هستند و آسیب کمی به محیط زیست می‌زنند از اولویت‌ها و برنامه بوم گردی‌ها در اصفهک است.

 برند واچی نیز محصولاتش را به صورت کاملا سازگار با محیط زیست و با بهره گیری از سنت‌های قدیمی بسته بندی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو
  • نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟