Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی احکامی جداگانه از سوی رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی مسئولین برخی از کمیته های این فدراسیون منصوب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، رییس انجمن زورخانه ای، دبیر کمیته فنی زورخانه ای، رییس کمیته داوران زورخانه ای، دبیر کمیته داوران زورخانه ای، رییس انجمن مرشدان و رییس انجمن کشتی پهلوانی مسوولین جدید خود را با حکم باران چشمه رییس فدراسیون شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس مجید حسین نژاد از استان کرمان رییس انجمن زورخانه ای، سیدهادی مهران هاشمی از استان تهران دبیر کمیته فنی زورخانه ای، سیدمحسن عطایی از استان اصفهان رییس کمیته داوران، مهدی روشنی از استان گلستان دبیر کمیته داوران زورخانه ای، مهدی تمولی از استان البرز رییس انجمن مرشدان و حمید یاری از استان البرز رییس انجمن کشتی پهلوانی احکام مسئولیت آنها توسط باران چشمه صادر گردید تا از نخستین روز تیرماه 1400 با رویکردی جدید در این فدراسیون شاهد شکوفایی در این ورزش ملی و کهن باشیم. انتخاب افراد با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ایشان در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی بوده که می بایست با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های این فدراسیون برای توسعه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، با تدوین برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را بعمل آورند. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: زورخانه ای و کشتی پهلوانی کمیته داوران دبیر کمیته رییس انجمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ جمعی از باستانی کاران نوجوان،در پردیس به مناسبتِ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای،در محوطه مصلای نماز جمعه این شهرستان،توان و هنر خود را به نمایش گذاشتند. در پایان این مراسم، هدایایی هم به این نوجوانان و تعدادی از پیشکسوتان باستانی کار اهدا شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان