Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد  مشاور تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها همزمان با دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب بیان کرد: در روایات متعددی نسبت به کرامت و احترام به بشریت سفارش بسیاری شده است؛ در این مسئله دین، مذهب و سایر خصوصیات انسانی ملاک نمی باشد، در واقع حفظ کرامت انسانی از مسائل مهم می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بنابراین کرامت و اکرام جایگاه ویژه ای در اسلام دارد؛ ائمه اطهار نیز حقوق ویژه ای برای تکریم و نیکی به مردم قائل بودند و از این جهت در انجام شیوه صدقه دادن و حمایت از دیگران به روش تکریم انسانی اقدام می کردند تا مبادا کرامت انسانی خدشه دار شود.

وی ادامه داد: در روایات آمده است، آبروی مومن برابری می کند با آبروی کعبه فلذا احترام و کرامت در میان مذاهب اسلامی نیز دارای اهمیت و توجه می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: امت اسلامی باید با استعانت به سیره نبوی و ائمه اطهار در ارج نهادن مسئله تکریم کرامت کوشیده و آن را در تقویت تحکیم وحدت امت اسلامی بکار گیرند.
 

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان قشم برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076923 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه