Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «محمدرضا آمویی» عصر سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت سه بامداد روز (۲۹ خرداد) یک مورد حادثه رانندگی در سه راه شریعتی مقابل کلینیک شهید چوبکار به پلیس گزارش شد.

وی افزود: ماموران پلیس راهور پس از حضور در صحنه حادثه مشاهده کردند آقایی ۴۲ ساله همراه با همسر ۳۵ ساله خود بر اثر سانحه رانندگی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ آمویی خاطر نشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پیکان با این زوج جوان برخورد کرده و پس از زیر گرفتن آن ها از صحنه حادثه متواری می شود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: با متواری شدن راننده پیکان تلاش ماموران برای دستگیری وی آغاز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی وی را در کرمانشاه دستگیر کنند.

وی در پایان با بیان اینکه راننده دستگیر شده به مراجع قضایی تحویل شده است، گفت: حوادث رانندگی امری اجتناب‌ناپذیر به شمار می رود و به جای فرار باید به مصدومان حادثه کمک و تلاش کنیم جانشان را نجات دهیم.

سرهنگ آمویی یادآور شد: در این حادثه نیز راننده متواری اگر به جای فرار مصدومان را به مراکز درمانی منتقل می‌کرد احتمال نجات جان آنها وجود داشت و خانواده های زیادی داغدار نمی شدند.

برچسب‌ها تصادف شهری فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادف شهری فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه تصادف شهری فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پی بارندگی‌های اخیر در سطح استان، جمعیت هلال احمر با امدادرسانی به ۶ مورد آبگرفتگی به ۱۲۲ نفر در قالب ۲۶ خانوار امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص خدمات این جمعیت به هم‌استانی‌ها در پی بارندگی‌های اخیر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در پی هشدار نارنجی هواشناسی و مدیریت بحران استان، به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی ادامه داد: به نسبت شدت بارش‌ها، مشکلات استان کمتر بود به طوری‌که در این چند روز بارش؛ جمعیت هلال احمر با امدادرسانی به ۶ مورد آب گرفتگی به ۱۲۲ نفر در قالب ۲۶ خانوار امدادرسانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به امدادرسانی به ۵ حادثه کوهستانی و جاده‌ای ناشی از بارندگی‌ها، گفت: امداد رسانی‌ها در منطقه سر فیروزآباد شهر کرمانشاه، عشایر دالاهو، ازگله ثلاث باباجانی، روستاهای اسلام‌آباد غرب و… بوده است.

وی، از آماده‌باش هلال احمر خبر داد و گفت: با توجه به اعلام هواشناسی در راستای پیش‌بینی بارندگی طی هفته‌جاری در آماده‌باش کامل هستیم.

کد خبر 750530

دیگر خبرها

  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت