Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@05:21:27 GMT

حاشیه‌های بازی فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۶۱۳۶

حاشیه‌های بازی فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان

به گزارش ایرنا فولاد که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم رقابت‌ها قرار داشت مقابل نفت مسجدسلیمان که در ۲ بازی گذشته شرایط به نسبت مساعدی داشت، دنبال کسب سه امتیاز بازی خانگی بود. در سوی دیگر نفتی ها آمده بودند تا اهواز را با دست پر ترک کرده و ادامه روند مثبت خود را طی کنند.

شاگردان نکونام که از صدر جدول و رتبه کسب سهمیه جا مانده‌اند، برای بازگشت دوباره به جمع تیم های مدعی به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد خوزستان در چهار دیدار آخر خود ۲ مساوی و ۲ شکست را کسب کرده که باعت انتقاد هواداران از عملکرد نکونام شده بود.

چمن ورزشگاه شهدای فولاد بر خلاف بازی قبل از کیفیت نامناسبی برخوردار بود که باعث نارضایتی کادر فنی هر ۲ تیم شد. کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت به این بازی نرسید.

فشرده بودن بازی های لیگ در بدن بازیکنان ۲ تیم نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان نمایان بود.

بازیکنان ۲ تیم به هنگام ورود به زمین به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر دست ندادند؛ همچنین با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی عکس دسته جمعی گرفتند.

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز خالی از تماشاگر بود. پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران نصب شده بود. تمام موارد پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسوولان برگزاری مسابقه به خوبی رعایت شد. 

بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم مثل بازی‌های قبلی به هنگام ورود به زمین از تونل ضدعفونی کننده عبور کردند. همچنین بازیکنان ذخیره هر ۲ تیم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده می‌کردند.

موسی کولیبالی و وحید درخشان مهر ۲ بازیکن غایب فولاد خوزستان در ورزشگاه حضور داشته و نظاره گر بازی بودند. همچنین عباس عسگری بازیکن سرشناس نفت به دلیل مصدومیت نتوانست این تیم را همراهی کند. 

کادر فنی نفت مسجدسلیمان معتقد بودند که مسوولان باشگاه فولاد زمین بازی را کوچک تر کرده بودند، موضوعی که پارسال در جریان بازی این ۲ تیم رخ داد.

در دقیقه ۱۲ بازی لوسیانو پریرا نخستین گل بازی را به سود فولاد به ثمر رساند. 

مهران موسوی بازیکن فولاد در دقیقه ۲۲ دچار مصدومیت شد و به همین دلیل مسابقه چند لحظه متوقف شد.

برخی هواداران فولاد در بیرون ورزشگاه شهدای فولاد حضور داشتند و با گوشی خود نظاره گر بازی بودند.

در دقیقه ۳۰ و ۷۵، داور بازی را به دلیل گرمای هوا متوقف کرد تا بازیکنان هر ۲ تیم برای ۲ دقیقه استراحت کنند.

محمود فکری و جواد نکونام سرمربیان ۲ تیم چند بار به تصمیم داوری معترض بودند که با واکنش داور و تذکر او روبه رو شدند.

محسن فروزان بازیکن فولاد در این دیدار از داور کارت زرد دریافت کرد.

پیروزی فولاد خوزستان در این دیدار آنها را یک گام به بالای جدول رده بندی نزدیک تر کرد. بازیکنان و کادر فنی فولاد در پایان بازی پیروزی خود را جشن گرفتند.

تیم فولاد خوزستان با این برد ۳۴ امتیازی شد و در مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

برچسب‌ها فوتبال فولاد خوزستان نفت مسجد سلیمان خوزستان لیگ برتر فوتبال اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فولاد خوزستان نفت مسجد سلیمان فوتبال فولاد خوزستان نفت مسجد سلیمان خوزستان لیگ برتر فوتبال اهواز نفت مسجدسلیمان فولاد خوزستان کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند.

*آرمین سهرابیان در فهرست 20 نفره استقلال نیست و در این بازی فرصت بازی ندارد.

*پیش از شروع بازی و در حین گرم کردن تیم‌ها، هواداران تراکتور شعار‌های تند و خارج از ادب علیه تیم استقلال و پیمان بابایی سر دادند. در ادامه این شعارها علیه مهدی هاشمی نسب هم ادامه پیدا کرد.

*سید حسین حسینی که از این بازی محروم است در ورزشگاه حضور دارد و از روی سکو‌ها بازی را تماشا خواهد کرد.

*آندرانیک تیموریان و آلین دینکا مربیان تیم ملی برای تماشای بازی به ورزشگاه یادگار امام رفتند.

*در حالی که استقبال خوبی تا ساعتی قبل از شروع بازی انجام نشده بود در فاصله باقیمانده موج هواداران به ورزشگاه رسیدند و حتی بعد از آغاز بازی هم تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند و بالغ بر ۳۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

*محمدجواد کیاء، پیمان بابایی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، آرمان رمضانی، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، امیرعلی صادقی و محمدحسین زواری بازیکنان ذخیره استقلال هستند.

*احسان مرادیان، امیررضا جدی، سیامک نعمتی، سجاد آشوری، میلاد کر، سعید کریم آذر، میلوس دلتیچ، مهدی عبدی و امرحسین حسین‌زاده بازیکنان ذخیره تراکتور هستند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد