Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه المسیره یمن در بیانیه‌ای اقدام دولت آمریکا در مسدود کردن وب سایت المسیره بدون هیچ توجیهی یا اطلاع قبلی را محکوم کرد.

به گزارش کانال تلگرامی المسیره، در این بیانیه آمده است: ما این دزدی دریایی آمریکا و مصادره حقوق نشر را محکوم می‌کنیم.

شبکه المسیره گفت: ما تاکید می‌کنیم که المسیره با یاری خداوند به رسالت والای خود ادامه خواهد داد و به دزدی دریایی آمریکا و اسرائیل علیه امت ما به هر طریق موجود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این بیانیه آمده است: اقدام آمریکا در مسدود کردن وب سایت المسیره و چند وب سایت دیگر دوست بار دیگر دروغ بودن شعارهای آزادی بیان و سایر عناوین دیگری را که آمریکا برای آن تبلیغ می‌کند، آشکار می‌سازد.

دولت آمریکا شامگاه سه‌شنبه چندین وب‌سایت متعلق به جریان مقاومت از جمله وب‌سایت‌های «العالم»، «المسیره» و پرس‌تی‌وی را توقیف کرد.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: المسیره وب سایت وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!

سرقت دوربین آیفون های خانه ها  شیوه جدید دزدی در مناطق شمالی تهران شده است. قیمت دوربین های آیفون خانه ها  به ۸۰۰ تا ۳ میلیون تومان رسیده است، به همین خاطر از چشم سارقان منازل دور نمانده است.

یکی از مخاطبان تصاویری از این سارقان برای ما ارسال کرده است. در این تصاویر سارقان شب گذشته به چند خانه در یک محله دستبرد زدند و دستگیر هم نشدند. سارقان حرفه ای تر شدند با خودروهای بدون پلاک دست به دزدی می زنند که شناسایی آنها سخت شود.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • چهار محور در استان مسدود است
  • (ویدئو) بازداشت اولین سارقی که با پابند الکترونیکی دزدی می کرد!
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!