Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:25:48 GMT

به کار کردن در رایکا افتخار می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۶۳۸۸

به کار کردن در رایکا افتخار می‌کنم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،پیروز قربانی سرمربی جدید رایکا بابل پس از کسب پیروزی مقابل شهرداری آستارا، گفت: از اینکه در شهر بابل هستم خوشحالم و به کار کردن در این تیم پر هوادار رایکا افتخار می‌کنم.

او با بیان اینکه به فوتبال بازی کردن تیم خود اهمیت داده و دوست دارم از طریق بازی خوب نتیجه بگیرم، افزود: این برد حاصل زحمات بچه‌ها و همچنین کادرفنی قبلی و در راس آن‌ها مرحوم نادر دست نشان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از یک جنبه خیلی است که جانشین مرد بزرگی، چون نادر دست نشان باشم و از جنبه دیگر هم باعث افتخار من است و برای روحش طلب آرامش می‌کنم.

قربانی این برد را همچنین حاصل زحمات شبیر لطفی سرمربی قبلی این تیم دانست و گفت: از لطفی ممنونم و یک تشکر ویژه از هواداران رایکا می‌کنم چرا که از لحظه‌ای که ما به این تیم اضافه شدیم از تیم خود حمایت کردند و امیدواریم بتوانیم با بازی زیبا آن‌ها را راضی نگه داریم.

سرمربی رایکا گفت: هم سبک بازی و هم سیستم را تغییر دادیم. شاید تغییر سیستم خیلی عقلانی نباشد، اما بچه‌های ما آنقدر کیفیت خوب دارند که خیلی زود نکاتی را که گفتیم فهمیدند. به نظر من بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و مزد زحماتمان را گرفتیم.

قربانی افزود: ضعف‌هایی داریم که حریف از آن استفاده کرد و توانست بر روی دروازه ما ایجاد موقعیت کند. ما باید در تمرینات روی این ضعف‌ها بیشتر کار کنیم و آن‌ها را برطرف کنیم، چون روز اولی که آمدم گفتم که به کمک همکارانم کاری خواهم کرد که تیم رایکا فوتبال بازی کند و این قول را می‌دهم و این کار را حتما انجام می‌دهم.

او گفت: مربی‌ها دو دسته هستند، دسته اول دوستانی هستند که آنقدر روابط قوی دارند که هر سال تیم خوب دارند و گروه دوم دوستانی هستند که کار می‌کنند، خدارو شکر من در دسته دوم قرار دارم، پیشنهادی از جانب تیم رایکا شد و من پتانسیل، جو و مخصوصاً مجموعه بازیکنی که در اختیار این تیم بود را جمع خوبی دیدم و ترجیح دادم تا در این تیم کار کنم و امیدوارم که بتوانم دانشی را که دارم در این تیم عرضه کنم و نتایج خوبی را کسب کنم.

قربانی درباره وضعیت داوری بازی رایکا با شهرداری آستارا، افزود: داور هم انسان هست و اشتباهاتی انجام می‌دهد، اما او هم دارد زحمت می‌کشد. متاسفانه جوی در فوتبال ایران ایجاد شده که هر تیمی روی نیمکت پر سرو صدا‌تر ظاهر شود فکر می‌کند بتواند امتیاز بیشتری از داور بگیرد و من هم جزو فوتبالم و شاید این کار را انجام دهم، اما اصلا کار درستی نیست، چون داور هم انسان است و در برخی از صحنه‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد، ولی امیدوارم هر تیمی بهتر فوتبال بازی می‌کند و بیشتر زحمت می‌کشد نتیجه بگیرد.

پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل در پایان افزود: در مورد تیم حریف هم باید بگویم که آن‌ها هم زحمت کشیدند، اما کلا خوب نیست که بخواهم تیم را بکشم بیرون یا حریف این کار را انجام دهد، اما متاسفانه در لیگ برتر هم سرمربی یک تیم خیلی بزرگ دقیقه ۲۰ به ناظر داوری بازی گفت که تیمم را بیرون می‌کشم که به نظرم این چیز‌ها برای فوتبال حرفه‌ای خیلی بد است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رایکا بابل نادر دست نشان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی 

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا. وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار): تیم ملی هاکی بانوان

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

قهرمان فردا (دیپلم افتخار): محمد بیرانوند

قهرمان فردا: امیررضا معصومی

برترین سرمربی (دیپلم افتخار): حسین عبدی

برترین سرمربی: علی نادری

بانوی ورزش ایران: ناهید کیانی

آقای ورزش ایران: امین میرزازاده

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است