Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:49:54 GMT

لطفی: لطفا به سمت مدل بازی کشورهای عربی نرویم!

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۶۴۵۱

لطفی: لطفا به سمت مدل بازی کشورهای عربی نرویم!

مربی تیم نفت مسجدسلیمان به شدت پس از شکست تیمش، از مدل بازی فولادی‌ها انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه" سعید لطفی مربی تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پس از بازی با فولاد، گفت: این برد را به فولاد تبریک می گویم و امیدوارم در این جامعه بیشتر شاهد فوتبال پاک باشیم و به سمت بازی کشورهای عربی نرویم. وقت کشی ها زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: درباره بحث فنی صحبتی ندارم زیرا حریف توانست موقعیت‌هایش را به گل تبدیل کند و برد مبارک آن ها باشد. ما هم موقعیت های خوبی داشتیم و چه بسا اگر پنالتی مان گل می شد شاید می توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم و حتی به برد برسیم.

 

مربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به این‌که کمی وقت تلف کردن تیم فولاد روند بازی را کند کرد، افزود: ان شاءالله بازی به بازی تیم ما بهتر شود و برای فولاد هم آرزوی موفقیت دارم.

 

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید فرید بهزادی کریمی آماده زدن ضربه پنالتی نبود، گفت: قطعا او تمام فکرش این بود که آن ضربه به گل تبدیل شود و به هر دلیلی ممکن است که گل نشود. خیلی فکرمان را مشغول این موضوع که چرا بازیکن مان آن را به گل تبدیل نکرد یا چرا ضربه را آرام زد، نمی کنیم. به هر حال به هر دلیلی آن ضربه گل نشد.

 

لطفی درباره غیبت عباس عسکری، ابتدا گفت که او مشکوک به کرونا است و بعد نیز گفت که او بیمار است.

نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس

فرهاد مجیدی به العین تبریک گفت.

طرفداری | فرهاد مجیدی استوری جدیدی را به اشتراک گذاشت.

العین روز گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد بعد از انجام بازی رفت و برگشت، الهلال را حذف کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا فرهاد مجیدی که مدتی در دوران بازی اش در العین حضور داشت، با انتشار یک استوری به زبان عربی، به العینی ها تبریک گفت.

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس