Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله فاضل لنکرانی در پیامی به حجت الاسلام والمسلین رئیسی گفت:انتخاب جنابعالی توسط ملت رشید و انقلابی ایران نقطه عطفی در تاریخ انقلاب با عظمت اسلامی است..

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، در پیام تبریک آیت الله فاضل لنکرانی به حجت الاسلام والمسلین آقای رئیسی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری منتخب(دام عزه العالی)

با سلام و تحیت

انتخاب جنابعالی توسط ملت رشید و انقلابی ایران نقطه عطفی در تاریخ انقلاب با عظمت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتخاب که حماسه‌‌ای درخشان است، موجب ناکامی دشمنان و تلألؤ امید در قلوب ملت ایران و همه علاقه‌‌مندان به این نهضت شد.

انتظار همه آن است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از دعای ولی الله الأعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ارواح طیبه شهداء بتوانید قدم‌های بزرگی در تحکیم اسلام عزیز و تثبیت نظام مقدس و رفع نگرانی‌‌ها و مشکلات این مردم نجیب بردارید.

با وجود تجربه گرانقدری که در مسئولیت‌‌های مختلف داشته‌‌‌اید و با درایت و عقلانیتی که خداوند متعال به شما عنایت فرموده و نیز با استفاده از همه نیروهای مخلص و آزموده إن شاء الله بتوانید تحولی را در مجموعه کشور به وجود آورده و رقیب اصلی خود که همان «فساد» است را برای همیشه ریشه کن فرمایید.

توقع حضرت رضا(علیه السلام) و ائمه معصومین(سلام الله علیهم) این است که ارزش دین در حکومت‌‌داری را به نحو صحیح و دقیق به جهانیان نشان دهید.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
قم- محمدجواد فاضل لنکرانی

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: فاضل حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی آيت الله فاضل لنكراني حجت الاسلام فاضل لنکرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • آیت‌الله رئیسی دقایقی قبل به تهران بازگشت
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم