Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم انگلیسی منچسترسیتی تمایلی به ملحق شدن به اسپرز ندارد.

خبرگزاری میزان - رحیم استرلینگ که گفته می‌شود در این تابستان ممکن است از منچسترسیتی جدا شود، احتمال دارد در جریان معاوضه با هری کین راهی تاتنهام شود.

شبکه تلویزیونی «ESPN»، اما خبر می‌دهد که مهاجم انگلیسی منچسترسیتی تمایلی به ملحق شدن به اسپرز ندارد و نمی‌خواهد در جریان معاوضه با مهاجم انگلیسی اسپرز قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود منچسترسیتی پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی به تاتنهام بابت جذب هری کین داده و برای سرعت بخشیدن به این انتقال حتی حاضر است استرلینگ را هم به این باشگاه بدهد.

استرلینگ که قراراداد فعلی‌اش با منچسترسیتی تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۹۰ میلیون یورو تخمین زده شده است.

او که در سال ۲۰۱۵ از لیورپول به منچسترسیتی پیوست، تاکنون در ۲۹۲ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۱۱۴ گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: تماس منچسترسیتی با بارسلونا برای جذب روبرتو

انتهای پیام/

برچسب ها: رحیم استرلینگ منچسترسیتی تاتنهام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچسترسیتی رحیم استرلینگ منچسترسیتی تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن یکی از طرفداران جود بلینگام است و از عملکرد این ستاره انگلیسی در رئال مادرید ستایش می‌کند.

بلینگام اولین فصل حضور در رئال مادرید را سپری می‌کند و آمار بی نظیری را از خود به جای گذاشته است. او شب گذشته در مراسم لاریوس جایزه بهترین پدیده سال را دریافت کرد.

این ستاره انگلیسی هفته درخشانی را پشت سر می‌گذارد چرا که در بازی ال‌کلاسیکو این هفته یک تنه موجب برتری تیمش شد و گل حساسی را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا رئال با نتیجه 3-2 بارسلونا را شکست دهد.

بلینگام یکی از ستاره‌های انگلیس است که قطعا در مسابقات یورو 2024 می‌تواند همراه دیگر بازیکنان قابل توجه این تیم یک تورنمنت موفق را پشت سر بگذارد. فیل فودن، هم تیمی‌ او در انگلیس علاقه زیادی به نحوه بازی بلینگام دارد.

فیل فودن در گفتگو با دیلی میل درمورد درخشش بلینگام گفت:"آیا جود نیاز به نصیحت دارد؟ فکر نمی‌کنم او نیاز به توصیه‌‌ای داشته باشد. او خیلی باهوش و زیرک است. همچنین جود خانواده و اطرافیان خوبی دارد. من هیچ نقطه ضعفی در او نمی‌بینم. او استثنایی است.

من نمی‌توانم باور کنم که بلینگام فقط 20 سال دارد. هرگز کسی را در این سن ندیده‌ام که این اندازه پخته باشد. فیزیک او خاص و استثنایی است."

دیگر خبرها

  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»