Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کرواسی از صعود شاگردانش به مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ ابراز خوشحالی کرد و از هموطنانش خواست که در مراحل بعدی جام، او و شاگردانش را تنها نگذارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتکو دالیچ با برد 3 بر یک کرواسی مقابل اسکاتلند در دور آخر بازی‌های گروه D یورو 2020 و صعود به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی نفس راحتی کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در صورت ناکامی تیمش در این بازی، لقب ناکام‌ترین سرمربی تاریخ کرواسی در ادوار مختلف یورو را به خود اختصاص می‌داد اما پیروزی آسان شاگردانش در خانه حریف نگذاشت این اتفاق رخ دهد.

سرمربی نایب قهرمان جام جهانی 2018 پس از این بازی گفت: اول از همه به بازیکنانم به خاطر بازی فوق‌العاده‌شان و صعود  به مرحله یک هشتم نهایی تبریک می‌گویم. کسب این برد برای من و همه اعضای تیم‌مان دغدغه بسیار بزرگی بود اما توانستیم آرامش‌شان را حفظ کنیم و در نهایت به مرحله بعدی رسیدیم. از همه آنهایی که ما را باور داشتند و حمایت کردند تشکر می‌کنم و به آنها می‌گویم که شما باعث قوت قلب ما هستید و ما هم می‌خواهیم مایه افتخار‌تان باشیم.

کروات‌ها نیمه اول را با وجود پیش افتادن از حریف مساوی به پایان رساندند اما در نیمه دوم کاملاً بر توپ و میدان مسلط شدند و با زدن دو گل دیگر به آسانی پیروز شدند. دالیچ درباره اینکه بین دو نیمه چه چیزی به بازیکنانش گفت که بازی آنها متحول شد، گفت: من فقط به آنها گفتم که ریتم بازی‌شان را حفظ کنند. به خاطر گلی که دریافت کردیم کمی دچار مشکل شده بودیم و ممکن بود حریف را در موقعیتی قرار دهیم که می‌توانست از روی اشتباهات کوچک ما به گل برسد. با این حال ما خونسردی‌مان را حفظ کردیم و با زدن گل‌های بعدی قدرت‌مان را نشان دادیم.

حریف بعدی کرواسی هنوز مشخص نیست اما این تیم باید به مصاف تیم دوم گروه E برود که یکی از تیم‌های اسپانیا، اسلواکی، لهستان یا سوئد خواهد بود.

دالیچ درباره حریف مطلوب برای شاگردانش در دور بعدی رقابت‌ها هم گفت: تنها چیزی که ما می‌خواهیم حمایت هواداران‌مان است. من فقط می‌خواهم که آنها ما را تنها نگذارند.

یورو 2020| صدرنشینی انگلیس با پیروزی بر چک/ کرواسی، اسکاتلند را حذف و صعود کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی فوتبال کرواسی ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد یورو 2020 تیم ملی فوتبال کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد

میزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم ملی کشورمان صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش تسنیم، مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 امروز (چهارشنبه) با دیدار تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و ویتنام به پایان رسید که در این بازی ازبکستان به برتری 2 بر یک دست یافت.

ازبک‌ها در دقیقه 17 این مسابقه با گل تین‌فات از ویتنام عقب افتادند و برتری ویتنامی‌ها تا دقیقه 34 پابرجا بود، اما تولکینوف در همین دقیقه گل تساوی را به ثمر رساند و گل ژورائف در دقیقه 39، پیروزی را برای شاگردان ونانسیو لوپس به ارمغان آورد.

ازبکستان که امسال از جام جهانی 2024 میزبانی می‌کند و خیالش بابت حضور در جام جهانی راحت است، در مرحله‌ نیمه نهایی به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا، مرحله انتخابی جام جهانی 2024 محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. با توجه به اینکه ازبکستان نیز راهی نیمه نهایی شده، چهار تیم بازنده در مرحله پلی‌آف با هم رقابت می‌کنند تا بعد از ایران، ازبکستان، تاجیکستان و تایلند، پنجمین نماینده آسیا در جام جهانی مشخص شود.

برنامه دیدارهای مراحل حذفی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

جمعه 7 اردیبهشت

نیمه نهایی
تایلند - تاجیکستان، ساعت 14:30
ایران - ازبکستان، ساعت 17:30

پلی‌آف
عراق - افغانستان، ساعت 10:30
ویتنام - قرقیزستان، ساعت 12:30

یکشنبه 9 اردیبهشت
بازی نهایی پلی‌آف: ساعت 8:30
رده‌بندی: ساعت 11:30
فینال: ساعت 14:30

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن ابهام درباره پرواز تیم ملی فوتسال به تایلند

دیگر خبرها

  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم