Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست تا مسائل مربوط به اجرای پروتکل‌های بهداشتی و همچنین شرایط و امکانات میزبانی در مرحله بعدی مسابقات را با حساسیت دنبال کند. به گزارش ایسنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام امیر علی حسینی، این باشگاه در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از کمیته مسابقات لیگ قهرمانان درخواست کرد، مسائل مربوط به اجرای پروتکل‌های بهداشتی و همچنین شرایط و امکانات میزبانی در مرحله بعدی مسابقات را با حساسیت دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس در نامه خود با تاکید بر این که اطمینان دارد باشگاه میزبان نهایت تلاش و اقدامات خود را برای برگزاری هر چه بهتر بازی مرحله بعد خود برابر پرسپولیس انجام خواهد داد، از کنفدراسیون فوتبال درخواست کرد با توجه به تجربه‌های قبلی در مسابقات ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به منظور حفظ سلامت اعضای دو تیم و هیات برگزاری رقابت‌ها، اجرای پروتکل‌های پزشکی ضد کوید۱۹ را با حساسیت دنبال کند.

باشگاه پرسپولیس در این نامه همچنین با توجه به این که لیگ قهرمانان، بالاترین سطح مسابقات باشگاهی قاره است، خواهان توجه ویژه به شرایط ورزشگاه و زمین محل برگزاری مسابقه، محل تمرین و هتل تیم میهمان شد. در این ارتباط همچنین با توجه به سطح رقابت‌ها، خواسته شد که بازی در زمین چمن طبیعی انجام شود.

گفتنی است، قهرمان فوتبال ایران، ۲۲ شهریورماه از مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا میهمان تیم استقلال دوشنبه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس کنفدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس نیمه‌دوم تقابل قرمزها با سپاهان در ورزشگاه آزادی را با آتش‌بازی گرم و پرحرارت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند.

در شروع نیمه‌دوم این تقابل که بدون‌گل دنبال می‌شود، هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی با استفاده از مواد دودزا و همچنین پرچم قرمزرنگ مخصوص‌شان آتش‌بازی به‌راه انداختند و جو زیبایی را در ورزشگاه آزادی برپا کردند.

این تقابل در نیمه‌اول بدون‌گل به پایان رسید و در نیمه‌دوم جذاب‌تر و حساس‌تر دنبال خواهد شد؛ پرسپولیس درصورت پیروزی مقابل سپاهان می‌تواند پس از چند هفته صدر جدول را از استقلال پس بگیرد و سپاهان هم به‌دنبال این است تا با دست‌پر به اصفهان برگردد.

کد خبر 749870

دیگر خبرها

  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان