Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@16:18:54 GMT

خدمات شهری باید به حاشیه شهر ایلام منتقل شود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۷۰۶۵

خدمات شهری باید به حاشیه شهر ایلام منتقل شود

عضو منتخب دوره ششم شورای شهر ایلام گفت: نقاط حاشیه شهر در اولویت شورای آینده است زیرا به نقاط حاشیه شهر توجه نشده و باید خدمات شهری را به حاشیه شهر منتقل کرد.

سعید انوری پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از روز اول با شعار همه جمعیت شهر ایلام باید به دنبال رفع مشکلات این شهر باشد، در انتخابات دوره ششم شورای اسلامی شهر ایلام ثبت نام کردم زیرا معتقدم شهر همانند انسان دو بعد جسمی و روحی دارد؛ جسم شهر شامل زیرگذر، روگذر، خیابان و پارک بوده و شهروندان روح شهر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید در مسائل نشاط اجتماعی و فرهنگی فعالیت‌هایی انجام شود، تاکید کرد: در کنار مسائل زیربنایی و عمرانی باید روی مسائل فرهنگی پافشاری کنیم. سال‌ها حوزه فرهنگ شهرداری ایلام کارآمد نبوده و باید معاونت فرهنگی شهرداری را احیا کنیم تا به یکی از مهم‌ترین معاونت‌ها تبدیل شود. با کار فرهنگی می‌توان نشاط اجتماعی به جامعه تزریق کنیم.

عضو منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر ایلام با بیان اینکه باید دنبال شهر انسان محور باشیم، تصریح کرد: باید با تقویت رفاه، امکان پیاده روی و ورزش را برای شهروندان آسان کنیم. البته نقاط حاشیه شهر در اولویت است زیرا به نقاط حاشیه شهر توجه نشده و باید خدمات شهری را به حاشیه شهر منتقل کرد.

وی با اشاره به نقاط ضعف دوره پنجم، تاکید کرد: باید در شورای ششم هم‌گرا و هماهنگ‌تر حرکت کرده و به حاشیه‌های پیرامون مدیریت شهری توجه نکنیم زیرا مردم خط قرمز ما هستند و پرداختن به حواشی مشکلات مردم را حل نمی‌کند.

انوری پور اضافه کرد: در شورای گذشته مسائل حاشیه‌ای زیاد بود از آنجایی که مردم اعضای شورا را انتخاب کردند باید پیام‌رسان آنها باشیم نه پیام‌رسان مسائل شخصی یا موضوعات یک طیف خاص؛ شورای شهر باید در اتاق شیشه‌ای تصمیم‌گیری کند و مصوبات شورا را با حضور معتمدین منطقه و ناظرین مردمی انجام دهد که در شورای گذشته به این نکات توجه نشده بود. البته اعضای دوره پنجم خدمات خوبی ارائه کردند.

کد خبر 502557

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایلام شورای شهر ایلام شورای ششم مشارکت شهروندان فرهنگ رفع مشکل حاشیه نشینی حاشيه نشينان حاشیه نشینی خدمات شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نقاط حاشیه شهر شهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟

همشهری آنلاین – حسن حسن‌زاده: پارک خودرو در حاشیه خیابان اگرچه امروز یک تصویر آشنا برای همه شهروندان است، اما روزگاری در تهران رسم بود که رانندگان خودروهای خود را درست در وسط خیابان پارک کنند. این تصویر جالب از خیابان سعدی تهران به سمت میدان مخبرالدوله که در دهه ۳۰ ثبت شده است، قوانین شهری متفاوت آن روزگار را نشان می‌دهد. همان روزها که اگرچه شمار خودروها بسیار کمتر بود اما رانندگان باید برخلاف قوانین فعلی، خودروهای خود را در وسط خیابان پارک می‌کنند. موضوعی که اگرچه امروز هم در برخی معابر تهران مشاهده می‌شود اما علت آن کمبود جای پارک حاشیه‌ای است.

کد خبر 848303 برچسب‌ها هویت شهری همشهری محله خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس تاریخ عمومی ایران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد