Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:23:24 GMT

توزیع دستگاه ریسندگی بین دامداران خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۸۱۲۱

دریافت 14 MB

به گزارش خبرنگار مهر، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و افزایش درآمد خانوارهای روستایی اقدام به تهیه دستگاه ریسندگی و توزیع آن بین دامداران روستایی کرد.

رضا ریحانی، مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان شمالی در این خصوص به خبرنگار مهر اظهار کرد: تا پیش از این پشم گوسفندان یا سوزانده می‌شد و یا به رودخانه ریخته می‌شد که مشکلات زیست محیطی زیادی به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: اکنون خانواده‌ها می‌توانند در منازل خود پشم گوسفندان را به نخ تبدیل کرده و کسب درآمد کنند.

کد خبر 5242351

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه جوادالائمه خراسان شمالی دامداری ریسندگی اشتغال انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا شورای شهر عکس استانها کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات نتایج شمارش آرا گرگان بوشهر رای گیری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: شهرستان سربیشه، بیشترین سطح زیر کشت گل محمدی در خراسان جنوبی را دارد.

محمدرضا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی ضمن اشاره به ثبت روز ملی کاشت گل محمدی در تقویم کشور اظهار کرد: سطح زیر کشت گل محمدی شهرستان سربیشه در سال گذشته حدود ۴۵۱ تن بود که پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری به بیش از ۸۸۶ تن برسد.

وی افزود: فعالان در این حوزه در سال قبل حدود ۲۲ میلیارد تومان درآمد کسب کردند و در سال‌جاری بیش از ۴۴ میلیارد تومان پیش‌بینی درآمد آن است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی مزیت کاشت گل محمدی را سازگاری مناسب با کم‌آبی و ارزش افزوده بالا دانست و گفت: کاشت این طلای معطر و نگهداری آسان می تواند به اشتغال پایدار منطقه کمک کند.

وی اظهار امیدواری کرد: با اعطای تسهیلات به کشاورزان این بخش و تشویق به ایجاد کارگاه‌های فرآوری گل محمدی، از مهاجرت روستاییان کاسته شود و تاثیر درآمدی آن برای منطقه و استان را شاهد باشیم.

کد خبر 749630

دیگر خبرها

  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟