Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@21:27:26 GMT

فرانسه – پرتغال در گران‌ترین بازی یورو

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۸۵۱۰

فرانسه – پرتغال در گران‌ترین بازی یورو

امشب از ساعت  ۲۰:۳۰  تا ۲۳:۳۰ می‌توانید چهار نبرد حیثیتی و جذاب را در یورو به تماشا بنشینید. مثلاً سوئد – لهستان که به نظر بازی کم ستاره‌ای است پر  از هیجان برای صعود.

لهستان ته جدولی با شکست سوئد صدرنشین می‌تواند حتی به عنوان اول گروه صعود کند. این در حالی است که در همان ساعت اسلواکی – اسپانیا در سن‌پترزبورگ و در نبردی نزدیک هر کدام با کسب سه امتیاز می‌توانند اول گروه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع در ۹۰ دقیقه هر چهار تیم سودای رفتن به دور بعد دارند. با این حال اگر دنبال ستاره بازی هستید می‌توانید در بوداپست دوئل مرگبار پرتغالی‌ها و فرانسوی‌ها را دنبال کنید.این بازی احتمالاً گران ترین بازی یورو است.

امباپه،رونالدو، پوگبا، فرناندز، گریزمان و.... همه در این بازی مقابل هم صف آرایی می‌کنند تا به عنوان تیم اول صعود کنند. همزمان آلمان‌ها که ققنوس وار با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل پرتغال در یورو ماندند، برای ادامه راه نیاز مبرم به شکت دادن مجارستان دارند.

در همین چارچوب تیم ملی دانمارک به دراماتیک‌ترین شکل ممکن مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ را پشت سر گذاشت. آن‌ها توانستند شکست ۴ بر یک را به روسیه تحمیل کنند و به عنوان تیم دوم بعد از بلژیک راهی مرحله بعد شوند. شکست دو بر صفر فنلاند مقابل بلژیک و صعود دانمارک به عنوان تیم دوم گروه دوم به مرحله یک هشتم نهایی یورو یکی از به‌یادماندنی‌ترین صحنه‌های جام بود.

تیم ملی هلند که در دو بازی قبلی خود پیروز شده ، با لباس مشکی نمایشی درخشان داشته و مقدونیه را نیز با سه گل شکست داد. تیم ملی هلند ۹ امتیازی شد و مقدونیه بدون کسب امتیاز تورنمنت را ترک کرد. اتریش با یک گل از سد اوکراین عبور کرد تا به مرحله حذفی رقابت‌های یورو راه پیدا کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازی لهستان و سوئد تیم ملی هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ ۲۹ دنیا را در اختیار دارد با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله ۱/۱۶ پایانی شد.

عالمیان گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۹ به حریف چین تایپه‌ای واگذار کرد، اما در گیم دوم ۱۱ بر ۷ موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه‌ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم ۱۱بر ۸ به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.

در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه ۱۱ بر ۲ به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

پینگ‌پنگ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه ۱۱ بر ۴ در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به مرحله ۱/۱۶ پایانی راه پیدا کند.

عالمیان در این مرحله با برنده دیدار لیانگ جینگ کون از چین و دنیل هابسون از اتریش دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد