Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:20:33 GMT

تیم ملی سوریه به دنبال مربی جایگزین

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۸۸۱۲

تیم ملی سوریه به دنبال مربی جایگزین

به گفته عبدالقادر کرداغلو مدیر کمیته تیم‌های ملی، یک مربی بومی جانشین نبیل معلول مربی تونسی تیم ملی سوریه خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" پس از صعود قدرتمندانه تیم ملی سوریه از مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی، نبیل معلول سرمربی تونسی که پیش از این هدایت تیم الدحیل را برعهده داشت، به دلیل عدم دریافت دستمزد، از سمت خود کناره‌گیری کرد، بدون آن‌که استعفای کتبی و رسمی به فدراسیون فوتبال سوریه بدهد؛ این چیزی است که ابراهیم زید دبیرکل فدراسیون ادعا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز گذشته جلسه‌ای 4 ساعته در فدراسیون فوتبال سوریه برگزار شد و تصمیم بر این شد تا یک مربی سوری جایگزین نبیل معلول شود؛ در حال حاضر نزار محروس، حسام السید و عماد خانکان که هر یک تجاربی در تیم‌های ملی و المپیک دارند برای این پست در نظر گرفته شده‌اند.

 

فدراسیون فوتبال سوریه در ماه مارچ 2020 با نبیل معلول قراردادی یک میلیون یورویی منعقد کرده بود که شرط آن پرداخت 280 هزار یورو در لحظه انعقاد قرارداد و پرداخت الباقی این مبلغ به صورت اقساط تا حدود 30 هزار یورو در ماه بود. معلول هم‌چنین 80 هزار یورو برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها درخواست کرده بود اما فدراسیون فوتبال سوریه به دلیل مسائل تحریمی و توقیف وجه نقد در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نتوانسته بدهی خود به معلول را به بپردازد.

 

معلول خود به جای فجر ابراهیم سرمربی تیم ملی سوریه شد و پس از پنج پیروزی متوالی، در دیدار مقابل گوام، چین و مالدیو تا با خاطره‌ای خوش از جمع سوریه‌ای‌ها جدا بشود و کار سرمربی بعدی را سخت‌تر کند.
 سوریه در انتظار قرعه‌کشی رقابت‌های دور نهایی مقدماتی جام جهانی است و احتمال دارد یکی از حریفان تیم ملی فوتبال ایران در دور بعدی رقابت‌ها باشد.

سوریه تیم ملی سوریه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سوریه تیم ملی سوریه فدراسیون فوتبال سوریه تیم ملی سوریه نبیل معلول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.


او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌گری کرد.


او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

کد خبر 849528 منبع: ورزش سه برچسب‌ها آرژانتین ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد